  • 1. Data: 2007-07-03 16:31:48
    Temat: odmowa kredytu ze wzlędu na zadłuzonego pracodawce?
    Od: "S&B" <a...@e...pl>

    Czy bank może odmówić kredytu osobie która przedstawi zaświadczenie o
    odochodach od pracodawcy zadłuzonego w tym lub innym banku, zadłuzonego mam
    na mysli niespłacającego w terminie należności. Czy mogą to spradzic po
    samym imieniu i nazwisku pracodawcy, nie mając numeru pesel. Zakładam że
    pracodawca wisi jako osoba prywatna a nie firma, której nip i regon jest na
    pieczęci.

    pozdrawiam Arek

  • 2. Data: 2007-07-03 16:41:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > samym imieniu i nazwisku pracodawcy, nie mając numeru pesel. Zakładam że
    >
    > pracodawca wisi jako osoba prywatna a nie firma, której nip i regon jest

    to Twoja zdolnosc kredytowa bada bank i Ty bedziesz splacal kredyt, a wiec
    historia pracodawcy nie ma zadnego znaczenia...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-07-03 16:42:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S&B pisze:
> [...]
    > pracodawca wisi jako osoba prywatna a nie firma, której nip i regon jest na

    Oczywiscie, ze moze. Nie tylko z tego reszta powodu. Co wiecej, nie ma
    obowiazku poinformowac Cie, dlaczego Ci tego kredytu odmowil.
    A postepowanie banku jest calkiem logiczne. Skoro widza, z pracodawca
    moze upasc, to jest ryzyko, ze bedzie sie chcial toba "kredytoewac", a w
    ostatecznosci ty nie splacisz kredytu. Porada - idz do innego banku :)

  • 4. Data: 2007-07-03 17:29:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > to Twoja zdolnosc kredytowa bada bank i Ty bedziesz splacal kredyt, a wiec
    > historia pracodawcy nie ma zadnego znaczenia...

    Nawet jesli pracodawca nie wyplaci wynagrodzenia? ;)

    MK

  • 5. Data: 2007-07-03 17:36:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > to Twoja zdolnosc kredytowa bada bank i Ty bedziesz splacal kredyt, a wiec
    > historia pracodawcy nie ma zadnego znaczenia...

    No nie wiem. Jak ktos pracuje w firmie "krzak", ktorej wlasciciel ma
    problemy z platnosciami to pewnie moze to miec calkiem spory wplyw na
    zdolnosc kredytowa :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-07-03 19:25:31
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > moze upasc, to jest ryzyko, ze bedzie sie chcial toba "kredytoewac", a w
    > ostatecznosci ty nie splacisz kredytu. Porada - idz do innego banku :)

    a i tu może Cię spotkać niespodzianka jeżeli pracodawca znajduje się na
    "czarnych listach" np KRD, itp itd.....

  • 7. Data: 2007-07-04 06:50:35
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> [...]
    > moze upasc, to jest ryzyko, ze bedzie sie chcial toba "kredytoewac", a w
    > ostatecznosci ty nie splacisz kredytu. Porada - idz do innego banku :)\

    Albo lepiej - zmień pracodawcę ;-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 8. Data: 2007-07-04 14:09:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No nie wiem. Jak ktos pracuje w firmie "krzak", ktorej wlasciciel ma
    > problemy z platnosciami to pewnie moze to miec calkiem spory wplyw na
> [...]

    ale wie o tym tylko bank, w którym taka firma ma konto...jak pojdziesz do
    innego to nie bedzie mialo to znaczenia, nie slyszalem jeszcze o przypadku,
    aby pracownik musial dokumentowac, ze firma w ktorej pracuje placi podatki
    i ZUS lub pracodawca ma czyste konto w BIK

    pozdr.
    RobertS