  • 1. Data: 2007-07-03 11:11:56
    Temat: tanie ( w utrzymaniu i prowadzeniu) konto bankowe..?
    Od: "Strzeli" <s...@w...vectranet.pl>

    Witam

    Założyłem dział. gosp. , teraz potrzebuję założyc konto bankowe, no i
    właśnie....

    Co wybrać?
    mbank i inteligo odpada, potrzebuję mieć możliiwośc wpłat pieniędzy na konto
    przez bank a nie jakieś "wpłatomaty"

    Jakiem konto polecacie dla średniej firmy? (planowane dochody roczne
    80-120tys pln).
    Wazne aby byla obsluga via internet (zlecanie przelewow itd).

    Pozdrawiam i prosze o porady.
    Mysle ze oplaty do 20pln miesiecznie bylyby dla mnie najkorzystniejsze.
    --

    z poważaniem
    Łukasz

    --

    z poważaniem
    Łukasz Strzelec

  • 2. Data: 2007-07-03 12:01:28
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Strzeli napisał(a):

    > mbank i inteligo odpada, potrzebuję mieć możliiwośc wpłat pieniędzy na konto
    > przez bank a nie jakieś "wpłatomaty"

    Rozumiem, że panie w okienkach PKO BP to "jakieś wpłatomaty"?

  • 3. Data: 2007-07-03 12:33:30
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Strzeli" <s...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam i prosze o porady.
    > Mysle ze oplaty do 20pln miesiecznie bylyby dla mnie najkorzystniejsze.

    dochody czy przychodu?

    z godnych polecenia, z ktorymi mialem doczynienia

    multibank - rachunek businnes express - 15 zl miesiecznie (przelewy za 0
    zl), ale mala siec placowek. Obecnie korzystam i jestem bardzo zadowolony

    ing - 19 zl prowadzenie, przelewy 1 zl, duza siec placowek

    nordea - 9 zl prowadzenie, przelewy 1 zl

    pzdr
    tomek

  • 4. Data: 2007-07-03 12:53:48
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Strzeli <s...@w...vectranet.pl> napisał(a):

> [...]
    > właśnie....
    >
    > Co wybrać?
    > mbank i inteligo odpada, potrzebuję mieć możliiwośc wpłat pieniędzy na

    No własnie Inteligo jako jedno z niewielu zapewnia mozliwość BEZPROWIZYJNEJ
    właty gotówkowej w placówce PKO BP na konto związane z DG

    Slawek

  • 5. Data: 2007-07-03 14:28:30
    Od: "Strzeli" <s...@w...vectranet.pl>

    mbank to nie pko i tam nie mozna Pani w okienku wplacic, pozostaja typowe
    maszyny wpaltomaty z tego bynajmniej co sie dowaidywalem

    natomiast inteligo ma bardzo slabe warunki dla firm w porownaniu chociazby
    do....mbanku.....

    jestem z Wałbrzycha wiec z placowkami bankow typu ing problemu miec nie
    bede, prosze zatem o doradztwo.

    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 6. Data: 2007-07-03 15:40:24
    Od: "Tomek" <s...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Witam.

    Popatrz tez na lukasbank.

    Konto biznes 2 warianty:
    1) prowadzenie 17 pln -> darmowe przelewy
    2) prowadzenie 0 pln -> przelewy platne

    Tomek