  • 1. Data: 2013-09-05 13:20:25
    Temat: o żesz! korzystać z nowej wersji
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Czy już się mam zacząć bać, że mBank informuje mnie, że: "z
    przyjemnością informujemy, że możesz już korzystać z nowej wersji
    serwisu transakcyjnego mBanku. Wystarczy, że na stronie www.mbank.pl
    wybierzesz opcję logowania, wskażesz logowanie do nowego serwisu i
    wprowadzisz swój dotychczasowy identyfikator i hasło."

    Z obecnego układu serwisu jestem zadowolony, niczego mi więcej nie
    potrzeba, na temat nowego poczytałem na forum mB, co nie nastroiło mnie
    zbyt optymistycznie. Dzisiejsza wiadomość nieco mnie więc zmartwiła...
    Ale może nie ma czego się bać? Hm?
    pwz

  • 2. Data: 2013-09-05 14:01:08
    Temat: Re: o żesz! korzystać z nowej wersji
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-05 13:20, pwz pisze:
> [...]
    > potrzeba, na temat nowego poczytałem na forum mB, co nie nastroiło mnie
    > zbyt optymistycznie. Dzisiejsza wiadomość nieco mnie więc zmartwiła...

    Okaż trochę zrozumienia. Szwagier prezesa, jego kuzyn , który ma firmę
    software'ową też chcą z czegoś żyć.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-09-08 12:39:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 13:20:25 +0200, pwz napisał(a):
> [...]

    > potrzeba, na temat nowego poczytałem na forum mB, co nie nastroiło mnie
    > zbyt optymistycznie. Dzisiejsza wiadomość nieco mnie więc zmartwiła...

    Masz. Myslisz ze po to placa za nowa wersje, zeby jeszcze placic za
    utrzymanie starej ?

    Pozostaje sie pocieszyc ze zanim wlacza wszystkim nowa, to inni
    przetestuja ja na tyle, ze da sie z nia zyc :-)

    J.