  • 1. Data: 2012-01-02 21:19:42
    Temat: nowe lokaty w ebgż
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    Przepraszam, jeśli było:

    W miejsce dotychczas dostępnych lokat do oferty zostaje wprowadzona
    lokata 10-dniowa z oprocentowaniem 4,50% w skali roku oraz kwotą
    minimalną 2 500 zł.

    Wychodzi 3.08zł odsetek. Nie wiem jak się ma mieć do nowej i starej belki.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2012-01-02 21:45:25
    Temat: Re: nowe lokaty w ebgż
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zł.
    >
    > Wychodzi 3.08zł odsetek. Nie wiem jak się ma mieć do nowej i starej belki.

    do konca marca z takiej lokaty zaplacisz 1zl podatku, a potem 0,59zl, czyli
    na razie jest to rozwiazanie dla 'glupich' jezeli istnieja konta bezbelkowe
    do konca marca na ok. 4%.

  • 3. Data: 2012-01-02 21:45:52
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    sqlwiel wrote in <news:jdt71f$o1q$1@inews.gazeta.pl>
    > lokata 10-dniowa z oprocentowaniem 4,50% w skali roku

    Jaki jest sens istnienia takiego tworu, skoro na samym koncie
    oszczednosciowym BGZOptima jest 4.6%?
    Moze planuja obnizenie po otwarciopromocyjnym szale? :(
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2012-01-02 21:53:29
    Temat: Re: nowe lokaty w ebgĹź
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:jdt8ig$eit$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > oszczednosciowym BGZOptima jest 4.6%?
    > Moze planuja obnizenie po otwarciopromocyjnym szale? :(

    to dotyczy klasycznego bgz z dostepem przez internet