  • 1. Data: 2012-01-02 22:30:31
    Temat: jaka lokata 1m z mozliwoscia zerwania
    Od: Marion Cobretti <g...@g...com>

    Grupowicze,

    Kiedyś pamiętam wchodząc na tę grupę można było od razu dowiedzieć
    się, jaka w danej chwili jest najkorzystniejsza lokata. Teraz czytam,
    patrzę, guglam i nie mam pewności.

    Szukam lokaty antybelkowej, z maksymalnym zyskiem z ulokowanych
    środków, na miesiąc, ale z możliwością wycofania w dowolnym momencie.
    Do ulokowania około 40 tys pln.

    Internet powiedział mi VW Bank / Toyta Bank - około 5,5%, dzienna
    kapitalizacja. Ma rację?

    Pozdr, Lech

  • 2. Data: 2012-01-03 04:02:59
    Temat: Re: jaka lokata 1m z mozliwoscia zerwania
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Konto oszczednosciowe DBnet w ramach promocji.
    www.dbnet24.pl/promocje/oszczedzaj
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2012-01-03 08:30:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Marion Cobretti" napisał w wiadomości grup
    24g2000yqk.googlegroups.com...
    >Grupowicze,

    >Szukam lokaty antybelkowej, z maksymalnym zyskiem z ulokowanych
    >środków, na miesiąc, ale z możliwością wycofania w dowolnym momencie.
    >Do ulokowania około 40 tys pln.

    http://www.kasastefczyka.pl/lokaty.html

    -- Pozdrawiam

    Kris