  • 1. Data: 2012-01-02 18:40:37
    Temat: OF Lokata 14%
    Od: "Adaxis01" <m...@o...pl>

    Witam, proszę o podpowiedź co to za lokata 14%, którą reklamuje OF? Jakiś
    kruczek?

  • 2. Data: 2012-01-02 21:45:59
    Temat: Re: OF Lokata 14%
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Witam, proszę o podpowiedź co to za lokata 14%, którą reklamuje OF?
    > Jakiś kruczek?

    oczywiscie.
    Zapewne nie lokata a struktura.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 3. Data: 2012-01-02 22:04:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Adaxis01" <m...@o...pl> wrote in message
    > Witam, proszę o podpowiedź co to za lokata 14%, którą reklamuje OF? Jakiś
    > kruczek?

    a co tym razem obstawiają w OFVegas ?
    czarne czy może czerwone ?

    george

  • 4. Data: 2012-01-03 18:18:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > a co tym razem obstawiają w OFVegas ?
    > czarne czy może czerwone ?

    Ostatnio zostałem zaszokowany w Millennium, podczas wykonywania
    comiesięcznych przelewów z kart.

    Byłem świadkiem namawiania dwojga starszych ludzi na jakąś 18-miesięczną
    naprawdę mało perspektywiczną strukturę powiązaną z kursem platyny. Pani,
    która próbowała to usilnie sprzedać pieprzyła takie bzdury i robiła to tak
    natarczywie, że nie dałem rady się powstrzymać i się włączyłem do dyskusji.
    I nie kupili tego. Zatem jeden dobry uczynek mam zaliczony. Czego to ludzie
    nie zrobią dla prowizji. Wstyd.

  • 5. Data: 2012-01-03 19:03:48
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-03 19:18, MarekZ pisze:
> [...]
    > włączyłem do dyskusji. I nie kupili tego. Zatem jeden dobry uczynek mam
    > zaliczony. Czego to ludzie nie zrobią dla prowizji. Wstyd.

    W takich sytuacjach mówię, że panienka "spod latarni" ma więcej honoru,
    bo sprzedaje to, co widać. Dodaję również, że o ile wiem obecnie nie
    obowiązuje nakaz pracy.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 6. Data: 2012-01-03 19:15:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > W takich sytuacjach mówię, że panienka "spod latarni" ma więcej honoru, bo
    > sprzedaje to, co widać. Dodaję również, że o ile wiem obecnie nie
    > obowiązuje nakaz pracy.

    Nie mam generalnie nic do agresywnej sprzedaży, pod warunkiem, że jest
    kierowana do klienta, który jest się w stanie przed tym bronić. Gdyby robiła
    to z młodymi ludźmi, nie wtrącałbym się, niech się uczą na własnych błędach,
    ewentualnie niech płacą za własną głupotę.

    Ale to była babcia i dziadek, na oko 65-70-letni. A ona waliła te swoje
    kocopoły, choć jasne było, że niewiele z tego rozumieją. Próbowała ich
    oszukać, że zarobią 15% bez ryzyka, tak to mniej więcej brzmiało, a już jej
    teorie na temat ewolucji kursu platyny rozjebały mnie kompletnie. No i ja u
    tej pani już żadnego mille-produktu nie kupię. Na szczęście, ci pracownicy
    się w tym Mille jakoś rotacyjnie zmieniają pomiędzy oddziałami, więc może w
    tym moim ulubionym oddziale nie pobędzie ona długo.

  • 7. Data: 2012-01-03 19:57:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    MarekZ napisał(a) :
    > Na szczęście, ci pracownicy
    > się w tym Mille jakoś rotacyjnie zmieniają pomiędzy oddziałami, więc może w
    > tym moim ulubionym oddziale nie pobędzie ona długo.

    Jak są już "spaleni" na danym terenie, to wysyłają ich gdzie indziej :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-01-03 19:58:54
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-03 20:57, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jak są już "spaleni" na danym terenie, to wysyłają ich gdzie indziej :-D

    To się nazywa "burdel na kółkach", albo "q..y objazdowe" :)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 9. Data: 2012-01-03 20:13:18
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "sqlwiel" <j...@g...com> wrote in message

    > To się nazywa "burdel na kółkach", albo "q..y objazdowe" :)

    boiler room

    george

  • 10. Data: 2012-01-04 15:52:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 19:18:47 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > włączyłem do dyskusji. I nie kupili tego. Zatem jeden dobry uczynek mam
    > zaliczony. Czego to ludzie nie zrobią dla prowizji. Wstyd.

    Ciekawe, że banki na to pozwalają. Przecież taka naciągnięta osoba jak
    już dojdzie w co się wpakowała, to prawdopodobnie szybko się z banku
    wyprowadzi i będzie jeszcze żywą antyreklamą. Takie coś jest chyba
    najgorszą formą reklamy.

    Xenocide