  • 1. Data: 2008-02-07 07:23:30
    Temat: [mbank] eksport listy operacji do PDF
    Od: "TOUDIdel" <t...@o...pl>

    Może jestem ślepy bo nie widzę a niektórzy twierdzą że jest:
    Czy da się z systemu transakcyjnego mBanku wyeksportować listę operacji do
    PDF'a, ew. innych formatów?
    --
    td

  • 2. Data: 2008-02-07 07:29:21
    Temat: Re: [mbank] eksport listy operacji do PDF
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 7 Feb 2008 08:23:30 +0100, TOUDIdel wrote:

    > Może jestem ślepy bo nie widzę a niektórzy twierdzą że jest:
    > Czy da się z systemu transakcyjnego mBanku wyeksportować listę operacji do
    > PDF'a, ew. innych formatów?

    Nie da się.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-02-07 07:49:34
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Nie da się.

    No nie do końca. Można sobie zażyczyć comiesięcznego maila z listą
    operacji która może być htmlem, pdfem albo csv.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 4. Data: 2008-02-07 08:24:22
    Temat: Re: eksport listy operacji do PDF
    Od: "Bankokształciuch" <J...@g...com>

    On 7 Lut, 08:49, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > No nie do końca. Można sobie zażyczyć comiesięcznego maila z listą
    > operacji która może być htmlem, pdfem albo csv.

    Ewentualnie można sobie zainstalować narzędzie PDF Creator:
    http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

    i zrzucać do PDFa, to wszystko co się widzi w danej chwili na
    ekranie... nie wiem, czy to Cię satysfakcjonuje.

    --
    Bankokształciuch

  • 5. Data: 2008-02-07 08:24:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 08:49:34 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):
    > No nie do końca. Można sobie zażyczyć comiesięcznego maila z listą
    > operacji która może być htmlem, pdfem albo csv.

    Dodajmy, że... płatnego :) Zabójcze to jest - płatne maile...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2008-02-07 08:47:03
    Od: Kamil Jonca <k...@a...kjonca>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    [...]

    > Dodajmy, że... płatnego :) Zabójcze to jest - płatne maile...

    Płatnego ? Mówisz o tym zestawieniu wysyłanym co miesiąc?
    A możesz mi wskazać paluszkiem w TOiP?
    KJ
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 7. Data: 2008-02-07 08:52:50
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Dodajmy, że... płatnego :) Zabójcze to jest - płatne maile...

    Dla swoich klientów zrobili wyjątek
    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=15

    Czy pełny miesięczny wyciąg z mojego rachunku mogę otrzymywać pocztą
    elektroniczną zamiast pocztą tradycyjną?
    Tak. Zbiorczy wyciąg elektroniczny do wszystkich rachunków, których jesteś
    posiadaczem, możesz otrzymywać na podany przez Ciebie e-mail. Jeśli
    skorzystać z tej usługi, zaloguj się w systemie transakcyjnym i złóż
    wniosek o wyciągi elektroniczne. Przesyłanie wyciągów mailem jest
    bezpłatne. Jeśli chcesz zgłosić rezygnację z otrzymywania wyciągów
    papierowych, złóż dyspozycję u Operatora mLinii.

    A za wysyłkę papierowych wyciągów od 1 listopada 2006 r. pobierają
    miesięczną opłatę i chyba nie są one w formacie pdf.

  • 8. Data: 2008-02-07 08:54:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dodajmy, że... płatnego :) Zabójcze to jest - płatne maile...

    Nie wiem co to było ... ale najwyraźniej przedawkowałeś ;P

  • 9. Data: 2008-02-07 12:31:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 7 Feb 2008 09:54:46 +0100, S.T. napisał(a):
    > Nie wiem co to było ... ale najwyraźniej przedawkowałeś ;P

    A nie, przepraszam - płatne są codzienne maile z zestawieniem dziennych
    operacji. Co nie zmienia faktu, że pobieranie za to opłaty to jakaś kpina :>

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2008-02-07 13:00:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 12:31:31 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > A nie, przepraszam - płatne są codzienne maile z zestawieniem dziennych
    > operacji. Co nie zmienia faktu, że pobieranie za to opłaty to jakaś
    > kpina :>

    A dlaczego uważasz, że jest to kpina? Przecież to dodatkowa usługa, za
    którą po prostu trzeba zapłacić a mail to po prostu jedna z metod
    powiadomienia.

    Xenocide