  • 1. Data: 2008-02-06 19:01:39
    Temat: [lukas] lezy i kwiczy?
    Od: michaça <w...@...pl>

    witam,
    jak w temacie mam jakas dziwna "error page" ze przepraszaja i zebym
    sprobowal za kilkanascie minut.
    probuje juz chyba od godziny bo musze podefiniowac przelewy a tu dalej
    nic tylko te "kilkanascie minut"...
    ktos cos wie?
    m.
    --
    "Nie bojcie sie marzyc. Mozecie osiagnac wszystko. Ja tego dowiodlem -
    jestem pakerem" - Eric Cartman, South Park episode: Weight Gain 4000 (1x02)

  • 2. Data: 2008-02-06 20:55:17
    Temat: Re: [lukas] lezy i kwiczy?
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

> [...]
    > sprobowal za kilkanascie minut.
    > probuje juz chyba od godziny bo musze podefiniowac przelewy a tu dalej

    Problem jest raczej głębszy. Infolinia również nie przyjmuje zleceń
    tłumacząc to kwestią techniczną. Na pytanie czy to awaria, zarzekają się, że
    absolutnie nie. Czas przywrócenia systemów do życia nie jest określony. Czas
    zmienić bank?

    Pozdr,
    K.

  • 3. Data: 2008-02-06 21:05:11
    Od: michaça <w...@...pl>

    > tak +/- od 15:00 u mnie.
    no to kiszka :-( a wlasnie dzis mialem odebrac pensje i porobic przelewy :-(

  • 4. Data: 2008-02-06 21:31:57
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "michaça" <w...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > za kilkanascie minut.
    > probuje juz chyba od godziny bo musze podefiniowac przelewy a tu dalej nic

    tak +/- od 15:00 u mnie.

  • 5. Data: 2008-02-06 21:55:20
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Kuba" <n...@s...net> napisał w wiadomości
    > Na pytanie czy to awaria, zarzekają się, że absolutnie nie.
    Jak nie awaria, to co?
    > Czas przywrócenia systemów do życia nie jest określony.
    W Lukasie normalka. Kiedy w końcu skończą z zatrudnianiem studentów do
    utrzymywania systemów i wezmą do tego porządną, zewnętrzną firmę?

    Byłem jakoś parę minut przed 19 w jednym z oddziałów Lukasa wziąć historię
    rachunku (muszę mieć potwierdzoną) i niestety, miły pan stwierdził, że dziś tego
    nie załatwimy, bo jest awaria systemu - zarówno w oddziałach, jak i nie działa
    dostęp przez internet i infolinia. Dostęp przez infolinię planowali przywrócić
    ok. 19.30, czyli już po zamknięciu oddziału.

  • 6. Data: 2008-02-06 23:59:39
    Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>

    michaça pisze:
> [...]
    > sprobowal za kilkanascie minut.
    > probuje juz chyba od godziny bo musze podefiniowac przelewy a tu dalej

    jesli pamiec mnie nie myli to rok temu bylo dokladnie to samo
    z tym ze wtedy lezal minimum dwie doby

    --
    Bucz
    www.wiejskituning.com.es

  • 7. Data: 2008-02-07 01:19:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bucz" fodhkb$m81$...@i...gazeta.pl

    > jesli pamiec mnie nie myli to rok temu bylo dokladnie to samo
    > z tym ze wtedy lezal minimum dwie doby

    No i masz babo placek... Bank, w którym trzymam pieniądze, padł...
    A mam tam ze dwa złote ;) na karcie kredytowej. Nie wiem dokładnie
    ile, bo rozpatrzyli którąś z moich reklamacji (nie wiem którą -- może
    aż dwie lub trzy) i ponoć wlali na kartę kilka złotych. Nie wiem ile,
    bo nie przysyłają wyciągów, podglądu w necie nie mam, a fusy herbaciane
    są najpierw za gorące (z gorący niewygodnie wróżyć) a później nieświeże... ;)
    (a na co mi informacja nieaktualna) ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-02-07 05:13:25
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:fodmlb$ate$2@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > są najpierw za gorące (z gorący niewygodnie wróżyć) a później nieświeże...

    marudzisz, dopiero sie chwaliles karta CITI

  • 9. Data: 2008-02-07 16:14:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian" foe41s$3rl$...@n...onet.pl

    > marudzisz, dopiero sie chwaliles karta CITI

    Mam, to chwalę się!!! Zostało mi tam jeszcze 7 złotych do wydania...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fnvpmu$ku6$...@i...gazeta.pl

    --

  • 10. Data: 2008-02-07 16:43:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad N>S>" fod90b$2vi6$...@o...icpnet.pl

    > tak +/- od 15:00 u mnie.

    Hm... +/- od 15:00... A która to -15:00? +15:00 to zapewne zwykła 15...
    Boże!! Jaki ten język bankowy jest trudny!! Ja bym się go nigdy nie nauczył!!!

    --