  • 1. Data: 2008-02-06 12:42:24
    Temat: Toyota Bank i zakladanie konta
    Od: Michal <m...@a...eu>

    Witam,

    Ile u Was (Ci ktorzy maja) trwalo zakladanie konta w TB?
    Ja juz czekam na 2 tygodnie na Telekod. Pytajac infolinie o status
    wysylki dostaje informacje ze juz niebawem powinien dotrzec.

    pozdr,
    michal

  • 2. Data: 2008-02-06 15:43:22
    Temat: Re: Toyota Bank i zakladanie konta
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > Ile u Was (Ci ktorzy maja) trwalo zakladanie konta w TB?
    > Ja juz czekam na 2 tygodnie na Telekod. Pytajac infolinie o status
    > wysylki dostaje informacje ze juz niebawem powinien dotrzec.

    Ja prawie 3 tygodnie czekam na telekod do karty kredytowej. O dziwo -
    karta działa, ale oczywiście nie mam ani numeru konta do spłat, ani
    podglądu. Też "ma niebawem dotrzeć". Ciekawe co będzie, jak nie dotrze
    do końca okresu rozliczeniowego...

    Grzexs

  • 3. Data: 2008-02-06 19:16:17
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 13:42:24 +0100, Michal napisał(a):

> [...]
    > Ja juz czekam na 2 tygodnie na Telekod. Pytajac infolinie o status
    > wysylki dostaje informacje ze juz niebawem powinien dotrzec.

    Zakładanie konta +- 3 miesiace plus około dwa tygodnie telekod
    zamykanie konta trzy misiace
    sredni czas oczekiwania na odpowiedz do reklamacji/zapytania przeszło dwa
    miesiace, ale działa metoda typu "panie lebiedz kur..a", mi zamkneli konto
    po zastosowaniu w/w metody w dwa dni :) a infolinia to jedna wielka
    niedoinformowana sciema szkoda czsu.

  • 4. Data: 2008-02-06 20:22:28
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiace, ale działa metoda typu "panie lebiedz kur..a", mi zamkneli konto
    > po zastosowaniu w/w metody w dwa dni :) a infolinia to jedna wielka

    To ja chyba miałam szczęście,wszystko miałam załatwione w przeciągu około 2
    tygodni,na infolinii też miłe i kompetentne osoby.Korzystam z konta i
    wszystko jak narazie jest w najlepszym porządku.Mało tego,w przesyłce z
    dokumentami był słodki upominek,kurier z tokenem i dokumentami zjawił się w
    przeciągu 4-5 dni,a w przesylce była znowu czekolada,byłam mile
    zaskoczona.Nie jest to mój jedyny bank internetowy,ale z taką miłą obsługą i
    traktowaniem klienta spotkałam sie po raz pierwszy.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2008-02-07 03:20:07
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Grażyna.Ł pisze:
> [...]
    > zaskoczona.Nie jest to mój jedyny bank internetowy,ale z taką miłą obsługą i
    > traktowaniem klienta spotkałam sie po raz pierwszy.

    Super. Też chcę pracować w dziale PR Toyota Banku.

  • 6. Data: 2008-02-07 07:08:47
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik MHCMega napisal(a):
    > Super. Też chcę pracować w dziale PR Toyota Banku.

    No coz, moze jakichs specjalnych miodow nie ma, ale u mnie tez na razie
    wszystko OK.
    Od zlozenia wniosku do pelnej funkcjonalnosci konta uplynal niecaly
    miesiac.
    Kilka razy kontaktowalem sie z TB poprzez infolinie/mail i tez w porzadku.
    Aha, nie chce pracowac w TB, chyba ze dobrze placa, a nie trzeba wiele
    robic ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2008-02-07 11:37:08
    Od: Michal <m...@a...eu>

    Grzexs wrote:

> [...]
    > karta działa, ale oczywiście nie mam ani numeru konta do spłat, ani
    > podglądu. Też "ma niebawem dotrzeć". Ciekawe co będzie, jak nie dotrze

    Zadzwonilem dzisiaj z pytaniem o TeleKod do TB na infolinie i nie dajac
    sie sciemnic kolejny raz, zapytalem jak mam im to wszystko odeslac
    (token, karte), bo po co mi konto ktorego nie moge aktywowac.

    Szybko sie okazalo, ze jest awaryjna procedura aktywacyjna i dalo sie
    aktywowac klucz i karte tylko poprzez przekazanie kilku danych z wniosku.

    Sprawdzilem - dziala. Zobacze jak to w praniu wyjdzie ...

    pozdr,
    michal

  • 8. Data: 2008-02-10 20:09:58
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Ile u Was (Ci ktorzy maja) trwalo zakladanie konta w TB?

    Jakieś dwa tygodnie, o ile dobrze pamiętam

    > Ja juz czekam na 2 tygodnie na Telekod. Pytajac infolinie o status
    > wysylki dostaje informacje ze juz niebawem powinien dotrzec.

    ...czyli niebawem dotrze :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098