    From: "Mops" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank agresywny warto?
    Date: Tue, 31 Jul 2007 10:36:34 +0200

    Witam!
    Zastanawiam się nad inwestycją w ten fundusz, zakładam, że np zainwestuje
    około 10.000 zł na rok. Czy jest sens pchać się w to? Póki co obserwuje
    niezły spadek...niedawno -1.46% :(
    A dzisiaj -2.46
    Jakie fundusze polecacie? Wiem, ze jest np mbank hybrydowy (zrównoważony
    chyba) i jakoś powolutku, ale idzie do przodu.
    Jak to jest ostatecznie? Wkładam np 10.000 na dzien dobry dostaje -1.46%
    ...kwota sie zmniejsza, znów skacze np na plus 2% i znow na minus. Czy ja
    sie myle, czy tez w najlepszy wypadku znów powróci do wartości w dniu
    inwestycji?
    Z tego co wyczytałem mbank nie pobiera prowizji za nabycie/zbycie jest np
    prowizja za obsługę około 2 % w przypadku agresywnego, jednak jednostki,
    które chciałbym sprzedać bo nieźle skoczyły zostaną tak naprawdę spieniężone
    za kilka dni kiedy np mogą notowania spaść...