  • Data: 2007-07-31 12:29:08
    Temat: Re: mbank agresywny warto?
    Od: "Mops" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -- > Jak uznales wtedy ze wycena jest OK.
    > to dlaczego gdy jest taniej mialoby nie byc OK
    >
    > Kupilesz bez zastanowienia i teraz tez bez zastanowienia
    > chcesz sprzedac. A wszystkie decyzje kierowane przez emiocje.
    >
    > Zle, bardzo zle.

    W takim razie jak kupować? Fundusze zakupiłem gdy był spadek z myślą o tym,
    że wzrosną. Owszem wzrost był, ale nieznaczny..a aktualnie każdego dnia
    ostatnio jest na - ileś procent.
    Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży, tylko chciałbym się dowiedzieć czy np w
    ciągu pół roku mogę stracić połowę tego co mam czy też jest szansa, że
    odzyskam to co straciłem i jeszcze coś zarobię :)