  • Data: 2007-07-31 10:21:57
    Temat: Re: mbank agresywny warto?
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.07.2007 Mops <t...@t...pl> napisał/a:

    > Witam!
    > Zastanawiam się nad inwestycją w ten fundusz, zakładam, że np zainwestuje
    > około 10.000 zł na rok. Czy jest sens pchać się w to? Póki co obserwuje
    > niezły spadek...niedawno -1.46% :(
    > A dzisiaj -2.46

    IMHO Lepiej Legg MASON + PKO/CS + PZU.

    > Jakie fundusze polecacie? Wiem, ze jest np mbank hybrydowy (zrównoważony
    > chyba) i jakoś powolutku, ale idzie do przodu.

    Przy sytuacjii takiej jak teraz hybrydowe też spadają. Lepiej akcyjne.

    > Jak to jest ostatecznie? Wkładam np 10.000 na dzien dobry dostaje -1.46%

    nie dostajesz tyle ile kupiłeś.

    > ...kwota sie zmniejsza, znów skacze np na plus 2% i znow na minus. Czy ja

    kwota się zmniejsza lub powiększa z każdym dniem zamknięcie giełdy. Przy
    dobrym funduszu ta różnica to są okolice WIG-u.

    > sie myle, czy tez w najlepszy wypadku znów powróci do wartości w dniu
    > inwestycji?

    zależy od tego kiedy kupisz fundusz. Teraz jest dobra okazja. Ale nie wkładaj
    wszystkiego naraz tylko co miesiąc dorzucaj po troche.

    > Z tego co wyczytałem mbank nie pobiera prowizji za nabycie/zbycie jest np
    > prowizja za obsługę około 2 % w przypadku agresywnego, jednak jednostki,
    > które chciałbym sprzedać bo nieźle skoczyły zostaną tak naprawdę spieniężone
    > za kilka dni kiedy np mogą notowania spaść...

    zazwyczaj są umażane po kursie z dnia następnego od dnia złożenia dyspozycji.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP