  • 11. Data: 2010-05-23 09:39:35
    Temat: Re: [mBank] ubezpieczenie auta
    Od: orcio <o...@N...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > mbankiem sie nie oplaca
    > mbank bez nw wyliczyl mi tyle, co samo hdi z nw

    Ja miałem odwrotnie bylem w HDI i poszedłem do pani "agentki" a ona mi
    powiedziała ze w tym roku więcej zapłacę niż w zeszłym. Wklepałem w
    formularzu mBank i wyszło tyle samo co rok wcześniej. Co roku na miesiąc
    przed zakończeniem ubezpieczenia wrzucałem w formularze ubezpieczycieli
    na stronach dane i nigdzie nie wychodzi mi taniej niż w mBanku.

    orcio

  • 12. Data: 2010-05-23 10:35:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 23 May 2010 11:39:35 +0200, orcio napisał(a):

> [...]
    > przed zakończeniem ubezpieczenia wrzucałem w formularze ubezpieczycieli
    > na stronach dane i nigdzie nie wychodzi mi taniej niż w mBanku.

    Mnie mBank wyliczył wyższą składkę niż rok wcześniej, wyruszyłem więc na
    poszukiwania. Gdzieś tam znalazłem minimalnie tańszą ofertę, w AXA -
    jeszcze troszkę tańszą, ale z rabatem przy płatności kartą Citi, co
    zaczęło, jak mi się wydawało, wyglądać sensownie. Znajomy wtedy podesłał mi
    agenta PZU, który coś tam pocudował w laptopie i podał całkiem sympatyczną
    stawkę, gdy już miałem ją zaakceptować, pocudował coś jeszcze i wyskoczył z
    hasłem, że jeśli jeszcze ubezpieczę szybę, łącznie zapłacę jeszcze mniej.
    No to ubezpieczyłem jeszcze i szybę i zapłaciłem 40% mniej niż w mBanku.
    Nie omieszkałem, wypowiadając mBankową umowę, zapytać, co oni na to z ich
    "gwarancją najniższej ceny", ale jakoś nie podjęli dyskusji.

    Co pocudował ów agent - nie mam pojęcia, ale PZU i UFG potwierdza, że mam
    ważne, opłacone OC i więcej mnie nie interesuje.

    AK

  • 13. Data: 2010-05-23 10:41:48
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    orcio pisze:

> [...]
    > przed zakończeniem ubezpieczenia wrzucałem w formularze ubezpieczycieli
    > na stronach dane i nigdzie nie wychodzi mi taniej niż w mBanku.

    IMO to bardzo zalezy od indywidualnej sytuacji. Kazda firma jakos
    inaczej wylicza te znizki, pewnie ma inne profile ryzyka i innych
    klientow docelowych. Rok temu ubezpieczalem pierwsze auto po
    kilkuletniej przerwie, mlody kierowca - 5-letnie auto, duze miasto,
    pakiet AC,OC,NNW. mBank byl kilkaset zl tanszy niz inne oferty (nie
    powiem ze sprawdzilem "wszystkie" ale naprawde wiele. Po roku
    bezszkodowej jazdy skladka w mBanku spadla o 27% (!), ale jest mniej
    wiecej na takim samym poziomie jak w AXA, ktora ma lepsze warunki (m.in.
    kilkukrotnie wyzsze sumy ubezpieczenia NNW). Mimo to rezygnuje z tego
    ubezpieczenia, bo w Aviva zaproponowano mi skladke nizsza od
    ubieglorocznej o 40%, przy duzo lepszych warunkach assistance i NNW.

    Takze jak mowie - nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze towarzystwo X
    jest tansze od towarzystwa Y.

    Kwik