  • 1. Data: 2010-05-20 16:16:26
    Temat: Plus konto w VW bank
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    zostało mi na Plus koncie jakieś 5 zł z hakiem

    i jak to gówno teraz wypłacić no jak - przelewy wewnętrzne po 4 zł

  • 2. Data: 2010-05-20 19:21:45
    Temat: Re: Plus konto w VW bank
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > zostało mi na Plus koncie jakieś 5 zł z hakiem
    >
    > i jak to gówno teraz wypłacić no jak - przelewy wewnętrzne po 4 zł

    Przelewy wewnetrzne sa po 2zl, a zewnetrzne - 4zl.
    Jesli nie chcesz poswiecac 2zl to przelej na pluskonto kwote wystarczajaca
    do zalozenia lokaty, poczekaj chwile az sie zalozy i zerwij ja ze zwrotem
    srodkow na edirect.

    dx

  • 3. Data: 2010-05-20 22:47:24
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-20 18:16, Anna pisze:
    > witam
    >
    > zostało mi na Plus koncie jakieś 5 zł z hakiem
    >
    > i jak to gówno teraz wypłacić no jak - przelewy wewnętrzne po 4 zł

    Iść do sklepu i kupić sobie chleba albo coca colę. Zapłacić kartą.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-05-20 23:42:00
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i jak to gówno teraz wypłacić no jak - przelewy wewnętrzne po 4 zł

    Iść do sklepu i kupić sobie chleba albo coca colę. Zapłacić kartą.

    Tak,ale karta jest do konta e-direct, więc i tak 2,-zł jest w plecy.

    Pozdrawiam
    Grazyna

  • 5. Data: 2010-05-21 00:27:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-21 01:42, Grażyna.Ł pisze:

    > Iść do sklepu i kupić sobie chleba albo coca colę. Zapłacić kartą.

    > Tak,ale karta jest do konta e-direct, więc i tak 2,-zł jest w plecy.

    Jakie 2 zł? No, chyba, że nie dokonałaś żadnych transakcji kartą do
    bodajże 100 zł. to 28-go te 2 zł. bank Ci pobierze.
    Ja też mam direct i dzisiaj w Carrefourze płaciłam ostatnimi 15 zł z
    karty + reszta gotówką.
    Jak zostaje z 5 zł na koncie to też wykorzystuję na ogół - kartą.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-05-21 07:15:45
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > zostało mi na Plus koncie jakieś 5 zł z hakiem
    > i jak to gówno teraz wypłacić no jak - przelewy wewnętrzne po 4 zł

    Po prostu wyślij list z prośbą o zamknięcie konta i przelanie środków na
    podane konto w innym banku.
    Wtedy opłata za przelew nie jest pobierana.
    Po ostatnich podwyżkach w ten sposób zamknąłem konto, którego ostatnio już
    nie używałem. Nawet oddali niewykorzystaną część rocznej opłaty za token do
    plus konta.