  • 1. Data: 2010-05-21 08:01:56
    Temat: PLUS konto VW BANK jak odzyskac swoją kase
    Od: " " <r...@g...pl>

    witam zostało mi na tym plus koncie 3,56 zł

    jak mogę toto wybrać skoro nawet przelew wewnętrzny kosztuje 4 zł

    czy kartę do plus konta dostanę?

  • 2. Data: 2010-05-21 08:32:44
    Temat: Re: PLUS konto VW BANK jak odzyskac swoją kase
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam zostało mi na tym plus koncie 3,56 zł
    >
    > jak mogę toto wybrać skoro nawet przelew wewnętrzny kosztuje 4 zł

    Spójrz na grupę do postu linijka niżej niż twoje poprzednie identyczne
    zapytanie.
    Specjalnie dla ciebie powtórzę to co ja zrobiłem, że wystarczy wydać pisemną
    dyspozycję zamknięcia plus konta z podaniem numeru konta na które przeleją
    to co ci pozostało bez pobrania prowizji.

  • 3. Data: 2010-05-21 18:31:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pisemną dyspozycję zamknięcia plus konta z podaniem numeru konta na które
    > przeleją to co ci pozostało bez pobrania prowizji.
    taki polbank przy zamykaniu pobrał