  • 1. Data: 2010-05-20 09:42:40
    Temat: NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    http://www.inteligo.pl/otworz-konto/

    a.. Przelewy i zlecenia przez Internet i komórkę bez opłat
    wszystkie przelewy krajowe, także zlecenia stałe realizowane samodzielnie
    przez Internet i komórkę, za zero złotych

    :-)

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 2. Data: 2010-05-20 10:41:17
    Temat: Re: NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
    Od: "szat" <2...@1...com>

    "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > wszystkie przelewy krajowe, także zlecenia stałe realizowane samodzielnie
    > przez Internet i komórkę, za zero złotych

    Im już nic nie pomoże, postkomunistyczny bank PKO BP dla emerytów z
    aspiracjami bycia trendy - online.

    --
    Radek

  • 3. Data: 2010-05-20 12:21:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    wspolna-flaszka.pl <p...@n...pl> wrote:

    > a.. Przelewy i zlecenia przez Internet i komórk? bez op?at
    > wszystkie przelewy krajowe, tak?e zlecenia sta?e realizowane samodzielnie

    Byl watek kilka dni temu. Prowadzenie firmowego tez za darmo. Mialem to
    konto likwidowac, ale powiadamianie wszystkich dawnych klientow mnie
    zniechecilo i jak widac slusznie.
    a.

  • 4. Data: 2010-05-20 12:40:24
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > http://www.inteligo.pl/otworz-konto/
    >
    > a.. Przelewy i zlecenia przez Internet i komórkę bez opłat
    > wszystkie przelewy krajowe, także zlecenia stałe realizowane samodzielnie
    > przez Internet i komórkę, za zero złotych

    Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze to
    tylko dla nowych maja byc darmowe.

  • 5. Data: 2010-05-20 12:48:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 20 May 2010 14:40:24 +0200, PL napisał(a):

    > Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze
    > to tylko dla nowych maja byc darmowe.

    Musisz zmienić konto na te co oferuje nowe warunki, było o tym już na
    grupie mówione.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-05-20 12:50:23
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Byl watek kilka dni temu. Prowadzenie firmowego tez za darmo. Mialem to
    > konto likwidowac, ale powiadamianie wszystkich dawnych klientow mnie
    > zniechecilo i jak widac slusznie.
    > a.

    przelew w firmowym tez free?

  • 7. Data: 2010-05-20 13:02:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze
    > to tylko dla nowych maja byc darmowe.

    "11 maja 2010 r. wprowadziliśmy zmiany w ofercie Konta Inteligo.

    Oprocentowanie Konta Inteligo wynosi obecnie 0%, a większość operacji
    wykonywanych przez Klientów
    w serwisie transakcyjnym samodzielnie staje się bezpłatna. Oferta obejmuje
    wszystkie konta założone
    od 11 maja br.

    Właściciele rachunków uruchomionych wcześniej mogą w dowolnej chwili podjąć
    decyzję o przejściu na nowe warunki poprzez wypełnienie oświadczenia
    dostępnego w serwisie transakcyjnym."

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?

  • 8. Data: 2010-05-20 13:08:02
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Wspolno-Flaszko.Plu!

    W czwartek, 20 maja 2010, o godz. 14:50:23, napisałeś na temat: "NO NIE
    WIERZE, przelewy w inteligo za free"
    wspolna-flaszka.pl p...@g...pl, news:ht3b6i$scr$1@inews.gazeta.pl

    > przelew w firmowym tez free?

    Dla Właścicieli kont firmowych:
    - oprocentowanie dla rachunków bieżących 0%,
    - 0 zł za przelewy do ZUS i US,
    - 0 zł za wypłaty gotówki z ponad 2300 bankomatów sieci PKO Banku Polskiego,
    - 0 zł za prowadzenie rachunku dla klientów, których średnie saldo miesięczne
    wyniesie co najmniej 100 zł,
    - 1 zł (obniżka z 1,49 zł) za pozostałe przelewy wykonywane samodzielnie w serwisie
    transakcyjnym przez Internet i komórkę oraz w automatycznym serwisie telefonicznym
    (IVR).
    --
    Hej!
    TZ

    - W sklepie Koła Fortuny podoba mi się Magda Masny. -

  • 9. Data: 2010-05-20 13:12:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "szat" <2...@1...com> napisał w wiadomości
    > "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> wrote in
    > message news:ht306i$h2e$1@inews.gazeta.pl...

    > Im już nic nie pomoże, postkomunistyczny bank PKO BP dla emerytów z
    > aspiracjami bycia trendy - online.

    ta oferta jest lepsza niz w mbanku z bardzoprostego powodu, mowie okoncie
    firmowym, mozna zrobic przelew na wlasne osobiste konto w inteligo i sie
    za to nie placi, karta platnicza bezplatna (przy wydaniu 99 zl) ,wyplata
    kasy w bankomacie banku 0 zl, powiadomienia mail darmowe

  • 10. Data: 2010-05-20 13:38:10
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Właściciele rachunków uruchomionych wcześniej mogą w dowolnej chwili
    > podjąć decyzję o przejściu na nowe warunki poprzez wypełnienie
    > oświadczenia dostępnego w serwisie transakcyjnym."

    Gdzie dokladnie to oswiadczenie? Bo juz krew zalewa..