eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - pełne zaskoczenie › mBank - pełne zaskoczenie
  • Data: 2002-12-27 12:26:35
    Temat: mBank - pełne zaskoczenie
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przeszło miesiąc temu zadzwoniłem do mBanku, żeby zmienić dane w kartotece –
    jedynie serię dowodu osobistego, bo wyrobiłem sobie nowy. Niestety okazało się,
    że nie mogę zrobić tego telefonicznie – mimo, że trzymałem u nich jedynie
    oszczędności... Dowiedziałem się, że muszę wysłać pocztą ksero dowodu wraz z
    wnioskiem o aktualizację danych. Wkurzyła mnie sytuacja – bo nie po to
    założyłem sobie tam (przeszło rok temu) konto, żeby latać jeszcze po poczcie >
    nie mam czasu na takie pierdoły.
    Upewniając się ponownie czy nie jest możliwa taka usługa telefonicznie –
    opisując moją sytuację - poprosiłem panienkę, żeby przelała wszystkie moje
    oszczędności na zdefiniowany wcześniej w innym banku rachunek, zablokowałem
    karty (pociąłem je z przyjemnością nożyczkami) i poprosiłem o zamknięcie
    rachunku.
    Niestety to też okazało się niemożliwe – muszę wysłać pocztą listem
    oświadczenie i prośbę o zamknięcie rachunku i przelanie pozostałych środków na
    mój rachunek w innym banku. Do wysłania wydrukowanego już od dawna oświadczenia
    zabieram się od ładnych 5 tygodni i nigdy nie miałem czasu, żeby wyskoczyć na
    pocztę (tym bardziej, że poczta „skoczkom” nie płaci :-)).

    Na początku grudnia przelałem sobie jeszcze telefonicznie odsetki z emaxa i
    ekonta.

    Dziś przeglądając historię swojego rachunku (tego zdefiniowanego w mBanku)
    zauważyłem dwa nowe przelewy – jeden na ok. 20 gr, drugi na ok. 70 gr
    (prawdopodobnie odsetki z odsetek)- zatytułowane ZAMKNIĘCIE RACHUNKU z mBanku.

    Bardzo im dziękuję za prezent świąteczno-noworoczny. Nie muszę już wysyłać
    poleconego listu do Łodzi.

    Zastanawia mnie tylko, czy nie mogli zaoszczędzić sobie i mi czasu, nerwów i
    zamknąć rachunek od razu, jak ich o to prosiłem. Ponadto – zastanawia mnie też
    na jakiej podstawie zamknęli teraz moje rachunki (skoro nie wysłałem
    oświadczenia, którego tak stanowczo wymagali) i czemu nie byli na tyle
    uprzejmi, zeby mnie o tym zawiadomić (np. załączając bardzo miłą kartkę
    świąteczną)?

    Czy ktoś zna odpowiedź na te pytania?
    Dzięki
    odz


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1