eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - pełne zaskoczenie › Re: mBank - pełne zaskoczenie
  • Data: 2002-12-27 14:27:38
    Temat: Re: mBank - pełne zaskoczenie
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > ... jakby działali tak jak piszesz to postaraliby
    > > się, żebym nie zamykał rachunków.
    >
    > A czego byś oczekiwał?

    gdyby od razu zmienili mi telefonicznie serię dow. osobistego a nie kazali
    robić xero i wysyłać listem to nadal mieliby zadowolonego klienta.
    W końcu to jest bank wirtualny gdzie wszystko powinienem załatwić przez
    Internet lub telefonicznie - a nie bawić się w biurokratę (wystarczy, że z
    ZUSem walczę).
    Przez to, że stopy proc. spadły to ich przewaga straciła dla mnie sens (po co
    mrozić aktywa, które w innym miejscu mogą pracować lepiej). Jak do tego
    dołożyli opisany wcześniej wątek jedyną słuszną wg. mnie decyzją było
    pożegnanie się.
    Samo zamknięcie rachunku też mogli załatwić inaczej - miałem kiedyś rachunek w
    handlobanku - bez problemu oddałem karty i zamknąłem rachunek. To, że
    funkcjonował on w systemie jeszcze przez miesiąc (choćby ze względu na
    transakcje kartami, o których piszesz) pozwoliło zamknąć go z saldem zerowym.
    To samo mógł zrobić mBank - mogą czekać ile chcą (miesiąc, dwa, trzy) ale
    dyspozycję zamknięcia rachunku mogli przyjąć kiedy dzwoniłem (nie zmienia to
    sytuacji bo i tak wypłaciłem całą kasę - więc jakby coś spłynęło z kart to i
    tak byliby na minusie i kazali uregulować).
    odz



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1