  • Data: 2002-12-27 21:32:33
    Temat: Re: mBank - pełne zaskoczenie
    Od: "Marcin" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > gdyby od razu zmienili mi telefonicznie serię dow. osobistego a nie kazali
    > robić xero i wysyłać listem to nadal mieliby zadowolonego klienta.
    > W końcu to jest bank wirtualny gdzie wszystko powinienem załatwić przez
    > Internet lub telefonicznie - a nie bawić się w biurokratę (wystarczy, że z
    > ZUSem walczę).

    To powiedz (p)oslol w sejmie zeby zmienili prawo:)

    Myslisz, ze bank nie ma co robic z wolna przestrzenia i dlatego chce
    magazynowac ksero dowodu?
    Po prostu musi miec kopie dokumnetu potwierdzajacego tozsamosc.
    Jak np. Twoj dowod znajdzie sie w rejestrze dokumentow zastrzezonych
    to Twoje konto jest automatycznie blokowane.
    Bank to nie jest pan Kazio na bazarze i kazda zmiana musi byc
    udokumentowana.
    I tak dobrze, ze mozesz wyslac ksero poczta, w konserwatywnym banku trzeba
    przyjsc
    i oddac wniosek na miejscu (mialem cos takiego z funduszem PKO-CS)

    Pozdrawiam

    Marcin