eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - pełne zaskoczenie › Re: mBank - pełne zaskoczenie
  • Data: 2002-12-27 12:56:53
    Temat: Re: mBank - pełne zaskoczenie
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Przeszło miesiąc temu zadzwoniłem do mBanku, żeby zmienić dane w kartotece
    –
    > jedynie serię dowodu osobistego, bo wyrobiłem sobie nowy. Niestety okazało
    się,
    > że nie mogę zrobić tego telefonicznie – mimo, że trzymałem u nich
    jedynie
    > oszczędności... Dowiedziałem się, że muszę wysłać pocztą ksero dowodu wraz z
    > wnioskiem o aktualizację danych. Wkurzyła mnie sytuacja – bo nie po to
    > założyłem sobie tam (przeszło rok temu) konto, żeby latać jeszcze po poczcie
    >
    > nie mam czasu na takie pierdoły.
    > Upewniając się ponownie czy nie jest możliwa taka usługa telefonicznie
    –
    > opisując moją sytuację - poprosiłem panienkę, żeby przelała wszystkie moje
    > oszczędności na zdefiniowany wcześniej w innym banku rachunek, zablokowałem
    > karty (pociąłem je z przyjemnością  nożyczkami) i poprosiłem o zamknięcie
    > rachunku.
    > Niestety to też okazało się niemożliwe – muszę wysłać pocztą listem
    > oświadczenie i prośbę o zamknięcie rachunku i przelanie pozostałych środków
    na
    > mój rachunek w innym banku. Do wysłania wydrukowanego już od dawna
    oświadczenia
    > zabieram się od ładnych 5 tygodni i nigdy nie miałem czasu, żeby wyskoczyć na
    > pocztę (tym bardziej, że poczta „skoczkom” nie płaci :-)).
    >
    > Na początku grudnia przelałem sobie jeszcze telefonicznie odsetki z emaxa i
    > ekonta.
    >
    > Dziś przeglądając historię swojego rachunku (tego zdefiniowanego w mBanku)
    > zauważyłem dwa nowe przelewy – jeden na ok. 20 gr, drugi na ok. 70 gr
    > (prawdopodobnie odsetki z odsetek)- zatytułowane ZAMKNIĘCIE RACHUNKU z
    mBanku.  
    >
    > Bardzo im dziękuję za prezent świąteczno-noworoczny. Nie muszę już wysyłać
    > poleconego listu do Łodzi.
    >
    > Zastanawia mnie tylko, czy nie mogli zaoszczędzić sobie i mi czasu, nerwów i
    > zamknąć rachunek od razu, jak ich o to prosiłem. Ponadto – zastanawia
    mnie też
    > na jakiej podstawie zamknęli teraz moje rachunki (skoro nie wysłałem
    > oświadczenia, którego tak stanowczo wymagali) i czemu nie byli na tyle
    > uprzejmi, zeby mnie o tym zawiadomić (np. załączając bardzo miłą kartkę
    > świąteczną)?
    >
    > Czy ktoś zna odpowiedź na te pytania?
    > Dzięki
    > odz
    Jesteś @%$#8 koleś nie konsekwentny %$#@^* Najpierw chcesz by ci na telefon
    zamkli konto @%$#& a potem masz pretensje #@^%6% ze ci poszli na rękę #@*&$ i
    to zrobili rezygnując z twego @^%$#^ cennego czasu na przesłanie żądania listem
    @%$#*&!! ;)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1