  • 1. Data: 2008-12-12 11:15:10
    Temat: mBank - nowe usługi?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dostałem to dzisiaj od mBank, treść poniżej - ktoś wie, co to za nowe
    usługi będą w niedzielę? Na grupie nie widzę, aby temat się pojawił.

    informujemy, że w nocy z soboty na niedzielę, z 13 na 14 grudnia br., w
    godzinach 0.30 - 7.00 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie
    kanały: internet, telefon oraz SMS.

    Operacje kartowe nie będą autoryzowane. W tym czasie mLinia będzie działała
    tylko w trybie informacyjnym. W związku z przerwą nie będzie możliwości
    składania wniosków. Serwis informacyjny będzie działał bez zmian.
    Przerwa związana jest z rozbudową systemu transakcyjnego mBanku.
    Po zakończeniu prac Klienci mBanku uzyskają dostęp do nowych usług.

  • 2. Data: 2008-12-12 11:22:39
    Temat: Re: mBank - nowe usługi?
    Od: A-neta <spam_sio@sio_spam.pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=304

  • 3. Data: 2008-12-12 11:23:02
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Na grupie nie widzę, aby temat się pojawił.

    Temat sie pojawił na forum mbanku.
    Aktualizacja podobno ma dodać możlwiość samodzielnego ustawianiu
    limitów na transakcje MO/TO dla kart.

  • 4. Data: 2008-12-12 12:12:50
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    A-neta pisze:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=304

    Szkoda, że nie dodali możliwości edycji, albo chociaż podglądu limitów
    ILOŚCIOWYCH dla transakcji kartowych. Nadal przez www możemy zarządzać
    tylko limitami kwotowymi, a ilościowe tylko przez mLinię...

  • 5. Data: 2008-12-12 19:49:48
    Temat: Re: mBank - nowe uslugi?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "A-neta" <spam_sio@sio_spam.pl> wrote in message

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=304

    "... Komunikat ten dostepny do tej pory pod rachunkami i inwestycjami
    bedzie mial mozliwosc usuniecia."

    Czy tylko ja tego nie rozumiem?
    k.

  • 6. Data: 2008-12-12 20:39:49
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 12, 8:49 pm, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > "...  Komunikat ten dostepny do tej pory pod rachunkami i inwestycjami
    > bedzie mial mozliwosc usuniecia."
    >
    > Czy tylko ja tego nie rozumiem?

    Do tej pory komunikatu (wyświetlanego pod rachunkami i inwestycjami)
    nie można było usunąć, teraz będzie można.

  • 7. Data: 2008-12-12 21:19:35
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent Bungiel nadaje:

    > Do tej pory komunikatu (wyświetlanego pod rachunkami i inwestycjami)
    > nie można było usunąć, teraz będzie można.

    "Kolejny artykuł o zmianach późną wiosną i mówmy o nim w liczbie
    mnogiej"
    Artykuł późnych wiosen będzie mówiony o kolei mnogiej zmiany w liczbach
    ;-)

  • 8. Data: 2008-12-12 21:21:18
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Bungiel" <d...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Do tej pory komunikatu (wyświetlanego pod rachunkami i inwestycjami)
    > nie można było usunąć, teraz będzie można.

    Aha, czyli JA będę miał nowe możliwości, a nie ten komunikat. Dzięki za
    tłumaczenie :) Powinni na stałe zatrudnić kogoś do tłumaczenia ich tekstów
    na polski.

  • 9. Data: 2008-12-12 21:25:13
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 12, 10:21 pm, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Powinni na stałe zatrudnić kogoś do tłumaczenia ich tekstów
    > na polski.

    Zdecydowanie tak :)