  • 1. Data: 2008-12-12 09:02:54
    Temat: Polbank karta debetowa a internet
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wlasnie przeczytalem w regulaminie kart Polbanku, z listopada br (jak
    dotad mi go nie przyslali, zapoznalem sie ze strony), ze "nie jest
    mozliwe dokonanie transakcji debetowych bez fizycznego przedstawienia
    karty".

    czy to oznacza, ze juz nie da sie ich karta do konta ( :) ) placic w
    internecie?

  • 2. Data: 2008-12-12 09:07:20
    Temat: Re: Polbank karta debetowa a internet
    Od: k...@o...pl

    On 12 Gru, 10:02, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > czy to oznacza, ze juz nie da sie ich karta do konta ( :)  ) placic w
    > internecie?

    No to ja w ogóle jestem zaskoczony, że się dało.
    a kartą kredytową "praktyczną" też się dało/da?
    Sądziłem, że tylko tą określaną jako "komfortowa"

  • 3. Data: 2008-12-12 09:38:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 01:07:20 -0800, kl1 napisał(a):

    > No to ja w ogóle jestem zaskoczony, że się dało. a kartą kredytową
    > "praktyczną" też się dało/da? Sądziłem, że tylko tą określaną jako
    > "komfortowa"

    Z pewnością innymi także -- mam Polbank Dzieciom i płacę ;-)

    Zmiana pewnie wynika z tego, że bank zechciał sprecyzować takie
    wątpliwości. Nie było informacji, że się nie da i może ktoś się czepiał.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-12-12 10:02:06
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > czy to oznacza, ze juz nie da sie ich karta do konta ( :) ) placic w
    > internecie?

    Da się, dzisiaj płaciłem i przeszło.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2008-12-12 10:40:36
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > czy to oznacza, ze juz nie da sie ich karta do konta ( :) ) placic w
    > internecie?
    Dziwne, moja karta do konta dziala bez problemu :)