  • 1. Data: 2008-12-12 08:21:50
    Temat: Nachalne wciskanie ciemnoty przez Śląski
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Mama moja osobista ma konto walutowe w Śląskim.
    Czasami wpłaca, czasami wypłaca niewielkie ilości euro.
    Nie ma rachunku złotowego, nie robi z tym kontem nic
    ponad sporadyczne operacje w euro.

    Niedawno dostała list z banku, w którym był numer pin.
    Żadnej innej informacji, nic. Zadzwoniła do banku spytać
    w czym rzecz. Panienka z infolinii powiedziała, że jest to
    pin do karty kredytowej, którą mamuśka zamawiała.
    Mama się spieniła nieco gdyż nic takiego
    nie zamawiała, na co panienka stwierdziła, że to niemożliwe
    bo samo się nie zamówiło. Koniec końców obiecała
    oddzwonić jak wyjaśnią sprawę.
    Oczywiście nikt nie oddzwonił, zaczem mama ponowiła
    telefon. W banku stwierdzili, że faktycznie to mogła być
    pomyłka, ale skoro już wysłali pin, to mogą zaraz wysłać
    samą kartę i proponują podpisanie umowy.
    Matka się nie zgodziła, na co oni jeszcze pomarudzili
    dłuższą chwilę, aż w końcu odczepili się.

    Pod żaden paragraf takie robienie klienta w wała
    pewnie nie podpada, a szkoda...

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2008-12-12 08:30:49
    Temat: Re: Nachalne wciskanie ciemnoty przez Śląski
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lisciasty wrote:
> [...]
    > Matka się nie zgodziła, na co oni jeszcze pomarudzili
    > dłuższą chwilę, aż w końcu odczepili się.
    >
    > Pod żaden paragraf takie robienie klienta w wała

    przerabialem to z pekao sa
    dzwonili co tydzien, ze sie kasa na lokacie i koncie marnuje, zeby
    wplacić do biura maklerskiego to oni dla nas zarobią.

    w końcu zmęczeni ich telefonawi zwinęliśmy kasę do banku gdzie d... nie
    zawracają i telefony się na szczęście skończyły.

  • 3. Data: 2008-12-12 10:23:44
    Od: Wojtaszek <@>

    witek pisze:

    > w końcu zmęczeni ich telefonawi zwinęliśmy kasę do banku gdzie d... nie
    > zawracają i telefony się na szczęście skończyły.

    wlasnie ta nachalnosc bankow jest najgorsza

  • 4. Data: 2008-12-12 10:52:14
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wojtaszek <@> wrote:

    > wlasnie ta nachalnosc bankow jest najgorsza

    W umowach najczesciej jest miejsce na zaznaczenie czy się wyraża zgodę
    na nękanie marketingowe czy nie.

    a.

  • 5. Data: 2008-12-12 12:26:43
    Od: Sebastian <n...@n...com>

> [...]
    >
    > w końcu zmęczeni ich telefonawi zwinęliśmy kasę do banku gdzie d... nie
    > zawracają i telefony się na szczęście skończyły.

    Moje ciotce emerytce wcisnęli tą ciemnotę w czerwcu 2007.
    No naprawdę sympatyczny bank ten PKO SA.

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-12-13 15:44:12
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 12 Dec 2008 13:26:43 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Moje ciotce emerytce wcisnęli tą ciemnotę w czerwcu 2007.
    > No naprawdę sympatyczny bank ten PKO SA.

    Wiadomo - UnoCretino Italiano

    T.