  • 21. Data: 2004-01-27 20:04:43
    Temat: Re: mBank moglby byc rzetelny (a nie jest)
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2004 20:52:16 +0100, Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(a):

    >Mozna smialo napisac, ze maluch jest najlepszy [...]
    Oczywiście że tak. W crashtestach zarówno maluch jak i mercedes
    zajmują tę samą pozycję - strefa zgniotu kończy się na silniku :)

    --
    Piotr

  • 22. Data: 2004-01-27 20:09:36
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Jesli to spowoduje ze mnie przyjma do pracy to koncepcja jak najbardziej
    > sluszna.

    Rozumiem, że sobie żartujemy? :) Bo ja jako pracodawca pękł bym ze
    śmiechu:)
    Myślę, że wielu klientów mBanku też ma niezły ubaw analizując to
    'porównanie'.

    > Mozna smialo napisac, ze maluch jest najlepszy i wymienic cechy wybrane
    > pod
    > katem potwierdzenia tej tezy. Mozna tez powiedziec, ze Mercedes jest
    > lepszy
    > i tez podac cechy wybrane pod katem tej tezy.

    To prawda. O ile jednak różnicę pomiędzy maluchem a mercedesem widzi nawet
    3 letnie dziecko, o tyle między bankami różnice te łatwo 'rozmydlić'
    własnie takimi wydumanymi założeniami.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2004-01-27 20:35:25
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote in message
    > Rozumiem, że sobie żartujemy? :) Bo ja jako pracodawca pękł bym ze
    > śmiechu:)

    Jak bede sie staral o prace w cyrku to bedzie jak najbardziej pożądane :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 24. Data: 2004-01-27 20:41:12
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości
    > A co jest rzetelna promocja? Czy jesli wszystkie sieci hipermarketow
    pisza,
    > ze u nich jest najtaniej to znaczy ze wszystkie poza jedna sa nierzetelne?

    mylisz pojecia lub dzialasz goraczkowo
    jesli ktos pisze, ze jest najtanszy 9koniec reklamy) - to nie mozna mu
    udowodnic, ze klamie, bo byc może jest w czmś najtańszy :-)
    ale jesli ktos (jak mbank) łże - że jest tńszy od konkretnego banku
    wymieniając jego nazwę i dodatkowo !! podając nieprawdziwe i zawyzone dane !
    dot konkurenta - konkretnego, a nie nijakiego !

    to to jest zupelnie inna jakośc - można powiedzieć, że to jest (byle)jakość
    mbankowa,

  • 25. Data: 2004-01-27 20:43:11
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Jak bede sie staral o prace w cyrku to bedzie jak najbardziej pożądane :)

    OK, jak tylko zostanę circus-ownerem, dam znać :)

    Pozdrawiam ciepło i miłego wieczoru!

    Seb

  • 26. Data: 2004-01-29 02:25:29
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 27 Jan 2004 12:24:02 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zgadzam się z Tobą nie tylko w odniesieniu do Nordei. Wszelkie porównania
    >kosztów podawane przez same banki śmierdzą na odległość marketingową ściemą.
    >Spory minus dla mBanku za nierzetelność.
    >
    >Koń jaki będzie każdy widzi i takie naginanie faktów utwierdza mnie w
    >przekonaniu, że niektórzy ludzie z mBanku mają pełne pory w obawie przed
    >_rzeczywistą_, a nie tylko deklarowaną reakcją klientów.
    >
    >Jacek

    "Banki chciałyby, żeby klienci byli na tyle światli i inteligentni, by nie bali
    się Internetu, i na tyle nierozgarnięci, by nie umieli liczyć, co im się opłaca
    - mówi Sobieraj."
    http://businessman.onet.pl/artykul.html?MP=1&ITEM=10
    92211