  • 1. Data: 2012-10-05 20:37:40
    Temat: mBank - jak rozumieć "nowe środki"
    Od: guderin <g...@g...com>

    Witam,

    Chciałem założyć lokatę na 6.50%. Wwarunkiem oczywiście jest to że
    lokata ma być założona z nowych środków ulokowanych po 07.09.2012. To
    jest dla mnie jasne. Z żoną mamy odzielne konta i pomyślałem, że mógłaby
    zrobić przelew na moje konto i z tych pięniędzy założę lokatę. Jednak
    ona również ma konto w mBanku. Jak to się ma do tego zdania: "Przez nowe
    środki bank rozumie nadwyżkę środków zgromadzonych przez Klienta w
    mBanku w stosunku do sumy aktywów z dnia 07.09.2012 r.,
    __które nie pochodzą z rachunków lub inwestycji w ramach grupy BRE Bank
    S.A__".

    Czy jeżeli przelew pójdzie z jednego konta w mBanku na drugie to warunek
    ten będzie spełniony?

    Guderin

  • 2. Data: 2012-10-05 20:40:28
    Temat: Re: mBank - jak rozumieć "nowe środki"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    guderin wrote:
> [...]
    > S.A__".
    >
    > Czy jeżeli przelew pójdzie z jednego konta w mBanku na drugie to warunek

    przynajmniej powinno

    bo tam jest zdanie "srodków zgromadzonych przez klienta".
    konto twojej zony nie jest twoje, wiec to nie twoje srodki.

  • 3. Data: 2012-10-05 23:26:03
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-10-05 20:37, guderin pisze:
> [...]
    > S.A__".
    >
    > Czy jeżeli przelew pójdzie z jednego konta w mBanku na drugie to warunek

    Ja to rozumiem tak: mBank ma w dupie stałych klientów i woli dać lepsze
    warunki nowym.
    No ale taką mamy obecnie bankowość (i nie tylko)

    Darek

    ps. nie kombinuj, olej ich, jest wiele lepszych ofert

  • 4. Data: 2012-10-06 00:14:38
    Od: p...@g...com

    Gdzie jest lepsza oferta na 12M pomijajac male, spoldzielcze banki i Skoki?

  • 5. Data: 2012-10-06 01:11:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:
    > Ja to rozumiem tak: mBank ma w dupie stałych klientów i woli dać lepsze
    > warunki nowym.

    Nie nowych tylko gołodupców, którzy już nawet 1000 zł nie mają nigdzie
    indziej.

  • 6. Data: 2012-10-06 10:50:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Zalozcie sobie lokate rekomendacyjna alior sync 7.5% na 4mc a jesli wielbisz
    BRE to zadzwon na infolinie, zapisz dane konsultanta i dokladna godzine rozmowy
    i sie w razie co powolasz.

  • 7. Data: 2012-10-06 19:16:42
    Od: guderin <g...@g...com>

    W dniu 2012-10-06 10:50, Papkin pisze:
    > Zalozcie sobie lokate rekomendacyjna alior sync 7.5% na 4mc a jesli
    > wielbisz BRE to zadzwon na infolinie, zapisz dane konsultanta i dokladna
    > godzine rozmowy i sie w razie co powolasz.

    A tę lokatę można rekomendować współmałżonkowi?

    Guderin