  • 1. Data: 2012-10-05 11:16:27
    Temat: Sync - 5 proc. money back - wykluczenia
    Od: "Handi" <r...@w...pl>

    Jak to jest teraz z tym zwrotem 5% za zakupy w Sync?
    Zwracaja 5% od uzycia karty? wystarczy przelew z konta sync?
    Gdzie mozna znalezc liste co mozna kupowac a czego nie aby otrzymac 5%
    zwrotu?
    Czy zasilenia np. kart pre paid w tel mozna? Czy zakup uslug w necie np.
    groupon mozna? Gdzie jest ta lista?

  • 2. Data: 2012-10-05 11:36:26
    Temat: Re: Sync - 5 proc. money back - wykluczenia
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-05 11:16, Handi pisze:
> [...]
    > zwrotu?
    > Czy zasilenia np. kart pre paid w tel mozna? Czy zakup uslug w necie np.

    juz bylo na grupie
    http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/Syncowi-znud
    zilo-sie-doplacanie,t,519376,8.html

  • 3. Data: 2012-10-05 12:17:39
    Od: "Handi" <r...@w...pl>

    > juz bylo na grupie
    > http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/Syncowi-znud
    zilo-sie-doplacanie,t,519376,8.html

    ok dzieki ale jak rozgryzc te numerki?
    - 4111, określający m.in. usługi transportowe,
    - 6012, określający instytucje finansowe,
    -6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    -6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
    - 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.
    Jak zrobie np. przykladowa platnosc albo przelew to w historii przelewu
    bedzie jakos podany ten numer np. w miejscu TYTULEM?
    Moze jest jakas strona WWW gdzie wpisuje np. sprzedawca/produkt ... i
    wyskakuje mi jaki to kod MCC?

    Tutaj np. byla dyskusja gdzie byly odczarowane te numerki ale przy zakupach
    w marketach
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/10,968508,do
    bre-konto-bank-millennium,12.html

  • 4. Data: 2012-10-05 13:26:27
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 05.10.2012 o 12:17 Handi <r...@w...pl> pisze:

    > Moze jest jakas strona WWW gdzie wpisuje np. sprzedawca/produkt ... i
    > wyskakuje mi jaki to kod MCC?

    Tu masz tabelę MCC:
    http://www.irs.gov/irb/2004-31_IRB/ar17.html

    Ale nie znajdziesz nigdzie MCC w przełożeniu na sprzedawców.
    Wszystko zależy od tego jakie MCC wpisał ekłajer w umowie.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2012-10-05 15:17:08
    Od: "Handi" <r...@w...pl>

    > Tu masz tabelę MCC:
    > http://www.irs.gov/irb/2004-31_IRB/ar17.html
    >
    > Ale nie znajdziesz nigdzie MCC w przełożeniu na sprzedawców.
    > Wszystko zależy od tego jakie MCC wpisał ekłajer w umowie.

    to tak na szybko orientuje sie ktos czy placac np. za domeny w az, netart
    albo hrd da sie odzyskac te 5%?
    Albo za hosting w w/w firmach bedzie money back?

  • 6. Data: 2012-10-05 21:49:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Oct 2012 15:17:08 +0200, Handi napisał(a):

    > to tak na szybko orientuje sie ktos czy placac np. za domeny w az,
    > netart albo hrd da sie odzyskac te 5%?
    > Albo za hosting w w/w firmach bedzie money back?

    Zrób jakąś niedużo pojedynczą transakcję i się przekonasz jaki ma kod MCC.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-06 00:33:51
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 05.10.2012 xbartx <b...@h...net> napisał/a:

    > Zrób jakąś niedużo pojedynczą transakcję i się przekonasz jaki ma kod MCC.

    ja drugi raz już mam zwrot za wszystkie moje transakcje internetowe
    czyli płatności allego przez PayU(karta deb.), Ebay/Paypal(karta deb.),
    jakies tam płatności przez Płacę z Alior.
    Nawet z zakupów biletów w lufthansa za ~5k mi zwrócili.
    Jak nie kombinujesz to raczej za wszystko zwrócą gdzie podajesz
    dane z karty + CVV2

    Pozdr
    PK

  • 8. Data: 2012-10-07 00:44:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Paź, 00:33, PKL <s...@i...lublin.pl> wrote:

> [...]
    > Nawet z zakupów biletów w lufthansa za ~5k mi zwrócili.
    > Jak nie kombinujesz to raczej za wszystko zwrócą gdzie podajesz

    Mi zwrocili tylko 33 grosze za "podlaczenie" do paypal. Za zakup juz
    nie zwrocili. Nie widze rowniez 50 zl za zalozenie konta z grupona.

  • 9. Data: 2012-10-08 12:07:37
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Ja się podłączę pod temat:
    Czy ktoś już sprawdzał czy zakupy biletów lotniczych WIZZ i BA etc. łapią
    się na 5%money back?

    yossarian

  • 10. Data: 2012-10-24 01:30:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 1...@d...goo
    glegroups.com

    : nie zwrocili. Nie widze rowniez 50 zl za zalozenie konta z grupona.

    Reklamuj -- ja na 3 razy po (5 dych za założenie plus
    5 dych za płacenie kartą), 2 razy składałem reklamacje.
    Obie zostały uznane.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'