  • 1. Data: 2012-10-05 18:29:33
    Temat: SKO w PKO BP?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    może ktoś założył dziecku takie konto?

    mam jedno pytanie do praktyków:

    czy na to konto można zrobić przelew czy tylko wpłata gotówki u
    nauczycielki w szkole?

    oprocentowanie 5%...szkoda, że tylko do 2500 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-10-05 18:52:38
    Temat: Re: SKO w PKO BP?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-05 18:29, RobertS pisze:
    > witam
    >
    > może ktoś założył dziecku takie konto?

    Mało merytorycznie się wypowiem, ale może Amra, jeśli mu jeszcze wolno
    na usenecie się wypowiadać, Ci odpowie, bo to chyba jego "dziecko".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-10-05 21:20:33
    Od: m...@i...pl

    Ale to zdaje się jest pakiet dla szkoły - czyli najpierw szkoła musi chcieć w to
    wejść, i potem w ramach sko można zakładac konta dla uczniów. Samodzielnie chyba nie,
    wszak jest to szkolna kasa oszczędności :)

  • 4. Data: 2012-10-06 00:15:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-10-05 21:20, m...@i...pl pisze:
    > Ale to zdaje się jest pakiet dla szkoły - czyli najpierw szkoła musi chcieć w to
    wejść, i potem w ramach sko można zakładac konta dla uczniów. Samodzielnie chyba nie,
    wszak jest to szkolna kasa oszczędności :)

    no mam nadzieję, że Amra mi tutaj odpowie ;-)

    widzę, że kasę można na konto przelać (znalazłem numer konta), ale jak
    ją stamtąd wyciągnąć?

    szkoła, do której młody chodzi umowę musiała podpisać, bo on takie konto
    już ma ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS