  • Data: 2012-09-06 10:52:26
    Temat: mBank i karty zblizeniowe
    Od: tyran <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wlasnie jestem po rozmowe z infolinia mBanku. Z uzyskanych informacji
    wynika, ze nie mozna ustalic limitu maksymalnej kwoty lub ilosci
    dziennych transakcji zblizeniowych (posiadam dwie karty MasterCard
    Debit PayPass). Nie mozna tez uzyskac karty "niezbliczeniowej". Jako
    wytlumaczenie uzyskalem informacje, ze technicznie jest to
    niemozliwe, w momencie platnosci karta nie laczy sie z bankiem i nie
    wyryfikuje srodkow na koncie (moze sie zdazyc, ze majac 100zl na
    koncie, mozna dokonac 3 operacji zakupu na 50zl).
    Mozna wykupic sobie ubezpieczenie za 1.70zl od nieuprawnionego uzycia
    karty .. ale widze, ze maksymalna kwota gwarantowana to 150EUR.

    lipa .. ktos tu kiedys pytal jak zniszczyc "zblizeniowosc" w
    karcie .. czyzby to bylo jedyne rozwiazanie?

    A marzy mi sie jedna transakcja zblizeniowa dziennie ;)

    --
    tyran