  • 191. Data: 2008-01-17 12:44:18
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Też nie sądzę. A jak Ci mylnie nie naliczą odsetek, to się będziesz
    > upominał o to, czy nie? :) Nie napisałem, że oddaje z automatu.

    Aha. Ale wie ze klientom sie to nalezy?

    > Każdy wykorzystuje nieznajomość prawa/nieuwagę innych, nie tylko banki.

    Falsz, tylko niektorzy to robia.

    To mi zaczyna przypominac tlumaczenia kieszonkowcow na komendzie, moze
    lepiej w tym kierunku nie idzmy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 192. Data: 2008-01-17 12:47:53
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    Widzę, że ten wątek zaczyna być luźną gierką słów i skojarzeń.

    > Odpowiadałem na TWÓJ post, w którym traktowałaś umowy _ogólnie_.

    Ową przytoczoną umową odpowiedziałam na twoją błędną analogię z
    komornikiem, którego nikt do m*banków nie wysłał ani wysłać nie chciał.
    Wszystko kręci się wokół wczorajszego dnia.

    Umieściłam też prośbę: "I wskaż który z klientów wysłał _wczoraj_ do
    banku komornika". Nie odpowiedziałeś.

    > To jak to jest w końcu?

    Naciągasz. Wątek dotyczy wczorajszego dnia. Poza tym czemu odpowiadając
    rzekomo do wypowiedzi o umowie cytowałeś zupełnie inną część posta? Nie
    sądzisz, że to 1) mylne, 2) nie sposób się domyśleć co chciałeś napisać
    i do czego nawiązywałeś?

    ...wiesz co, nie odpowiadaj. Albo odpowiedz a ja to zignoruję. Nie będę
    się bawiła w kalambury.

    --
    pzdr

  • 193. Data: 2008-01-17 13:40:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Anna <a...@o...pl> wrote:

    > Ową przytoczoną umową odpowiedziałam na twoją błędną analogię z
    > komornikiem, którego nikt do m*banków nie wysłał ani wysłać nie chciał.
    > Wszystko kręci się wokół wczorajszego dnia.

    Dlaczego sądzisz, że tam była jakaś analogia dot. komornika? To nie była
    analogia. Z napisał, że banki nie są wyrozumiałe, tak? Więc go wprost
    spytałem _który_ jest taki niewyrozumiały i posługuje się drastycznymi
    metodami po jednodniowym opóźnieniu. No bo kary finansowe za nieterminową
    spłatę to przecież nie jest coś strasznie drastycznego - stosuje to
    chyba każda firma na rynku.

    > Umieściłam też prośbę: "I wskaż który z klientów wysłał _wczoraj_ do
    > banku komornika". Nie odpowiedziałeś.

    Bo nie dotyczyło to tematu. Klient ma inne metody i możliwości niż bank.
    Klient składa reklamacje, idzie do prasy, pisze pierdoły na necie (nie
    pisze tu o Tobie, tylko ogólnie) itp.

> [...]
    > rzekomo do wypowiedzi o umowie cytowałeś zupełnie inną część posta? Nie
    > sądzisz, że to 1) mylne, 2) nie sposób się domyśleć co chciałeś napisać

    Nie naciągam. W jednym wątku temat może dryfować dowolnie (to w końcu
    usenet) i właśnie tak zdryfowałem Z.

    > ...wiesz co, nie odpowiadaj. Albo odpowiedz a ja to zignoruję. Nie będę
    > się bawiła w kalambury.

    Whatever. Jakoś pozostali, którzy mi odpowiadali problemu ze zrozumieniem
    nie mieli.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 194. Data: 2008-01-17 13:45:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Aha. Ale wie ze klientom sie to nalezy?

    Nie mam pojęcia. Podejrzewam, że nie wie (w sensie nie ma automatu do
    naliczania czegoś takiego) i dopiero po interwencji klienta zajmuje się
    tym człowiek.

    SD to czemu wymagasz od banku takiej automatyki? Czy taki typowy Kowalski
    jak spóźnia się z opłatą rachunków telekom, to sam sobie oblicza odsetki
    i je płaci bez dodatkowej informacji, czy robi to dopiero jak na fakturze
    je będzie miał doliczone? :)

    > Falsz, tylko niektorzy to robia.

    "Niektórzy" to bardzo naciągane, ale masz rację - temat możemy zostawić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 195. Data: 2008-01-17 13:48:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > A kiedy to jest rano? Przeciez zawsze gdzies jest rano. Mowimy
    > przeciez o skali swiatowej, co mBank zreszta sam oglosil.

    mbank bardzo szybko potrafi rozliczać transakcje kartowe (mi się zdarzyło,
    że tego samego dnia przyszło rozliczenie). Przy Citi trwa to zawszę
    przynajmniej 1-2 dni. Może to opóźnienie uchroniło inne banki od awarii?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 196. Data: 2008-01-17 14:19:25
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Jan 2008 10:19:34 +0100, Anna napisał(a):

    > mBank wystornował wyłącznie błędnie zaksięgowane transakcje. Tak
    > przynajmniej jest u mnie, była to wypłata w bankomacie BZWBK.

    Z nowych komunikatów wynika, że zarówno mBank jak i Multi anulowały
    wszystkie transakcje wczoraj o 20.30 hmmm czyli wychodzi na to, że ich
    systemy w tym konkretnym miejscu nie różnią się od siebie niczym - czyli
    te dwa banki tak naprawdę różni bardzo niewiele zarówno pod względem
    oferty jak i technologii - już nie raz powtarzałem, że te banki różnią
    się dosłownie szczegółami ;)

    PS Ciekawe czy klienci prestiżowego, że go tak nazwę, klubu Aquarius też
    mieli takie przeboje? Oczywiście w sensie mętliku medialnego i lekiej
    dezinformacji - jeżeli tak to w takim razie po co się tam zapisywać hłe
    hłe.

    Xenocide

  • 197. Data: 2008-01-17 14:49:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Nie mam pojęcia.

    To taki zart, jak rozumiem.

    > Podejrzewam, że nie wie (w sensie nie ma automatu do
    > naliczania czegoś takiego)

    To chyba jakas nowa, bardzo kreatywna definicja nieswiadomosci, nie
    uwazasz?

    > i dopiero po interwencji klienta zajmuje się
    > tym człowiek.

    Aha. Czyzbys podejrzewal, ze bank swiadomie, w zlej wierze, bedzie
    prowadzil rachunki w sposob nierzetelny?

    > SD to czemu wymagasz od banku takiej automatyki?

    Wymagam? Automatyki? Moga zatrudnic do tego sztukmistrza, jesli tak
    jest lepiej.

> [...]
    > i je płaci bez dodatkowej informacji, czy robi to dopiero jak na fakturze

    Przypominam, ze to bank jest od prowadzenia rachunkow klientow, i to
    telekom jest od prowadzenia rachunkow swoich klientow.

    > "Niektórzy" to bardzo naciągane,

    To tylko propaganda, chyba ze masz jakies konkretne dane.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 198. Data: 2008-01-17 14:53:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > że tego samego dnia przyszło rozliczenie). Przy Citi trwa to zawszę
    > przynajmniej 1-2 dni. Może to opóźnienie uchroniło inne banki od awarii?

    Naprawde wierzysz ze to wlasnie mBank rozlicza takie obciazenia
    najszybciej na swiecie, najszybciej ze wszystkich istniejacych bankow?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 199. Data: 2008-01-17 15:43:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Twoim zdaniem to kto ma prowadzic rachunki, bank czy klient?

    Moim zdaniem żeby bank oddał klientowi, to najpierw musi mieć informacje o
    tym że ma oddać. I temu służy złożenie reklamacji - poinformowanie banku że
    naszym zdaniem wisi nam ileś zł.

    p. m.

  • 200. Data: 2008-01-17 15:54:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Naprawde wierzysz ze to wlasnie mBank rozlicza takie obciazenia
    > najszybciej na swiecie, najszybciej ze wszystkich istniejacych bankow?

    W Polsce? Tak sądzę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl