  • 181. Data: 2008-01-17 12:00:23
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > kary za niesplacenie KK w terminie sa w standardzie, polaczone z
    > utrata GP i naliczeniem odsetek, co jest dodatkowa dolegliwoscia dla
    > kogos, kto chcial splacic calosc zadluzenia bezodsetkowo.

    Jeżeli bank nawalił, to przecież oddaje kasę za to. Jak spłacasz PZtką,
    to też nie jest to Twój problem. Jest kupa mechanizmów, które zdejmują
    z klienta konieczność dbania o takie rzeczy.

    > Sadze, ze znajdzie sie jeszcze troche innych "dolegliwosci" przy
    > spoznieniu nawet jednodniowym, przy produktach kredytowych w roznych
    > bankach, przy ratach 0% itd.

    I wszystko jest przecież jasno określone umowami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 182. Data: 2008-01-17 12:00:34
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: Anna <a...@o...pl>

    mvoicem pisze:
    > Tzn co, chcesz żeby bank oddał ci z góry straty które poniosłaś bez
    > składania z twojej strony żadnych informacji o tym że je poniosłaś?.
    > Myślisz że mają Ducha Świętego na etacie?

    Napisałam tak gdzieś? Mógłbyś wskazać? :>

    Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to wyjaśniam:
    1. Wojtek stwierdził, że "błędy zdarzają się wszędzie" (chodziło o
    omawiany błąd);
    2. O omawianym błędzie m*banki wiedziały, czego dowodzą reakcja i
    oficjalne komunikaty;
    3. Wszystkim klientom chodziło najpierw o _przywrócenie stanu_ a tylko
    nielicznym o jakiekolwiek odszkodowania czy odsetki;
    4. Wojtek stwierdził na powyższe, że klienci powinni _złożyć
    reklamację_; czyli był zdania, że w sytuacji, gdy bank wie o
    bezzasadnych blokadach klient powinien zadowolić się reklamacją
    rozpatrywaną nie wiadomo jak długo;
    4. Ubawiłam się tą propozycją złożenia reklamacji, by m*bank przywrócił
    właściwy stan kont;

    A więc tak, chciałabym, by bank "z góry" (jak to nazwałeś) przywrócił
    dostęp do moich pieniędzy. Jeśli potrzebuje do tego Ducha Świętego na
    etacie to powinien go zatrudnić.

    --
    pzdr

  • 183. Data: 2008-01-17 12:05:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Anna <a...@o...pl> wrote:

    > Jak już napisałam Bartoszowi, gdy banki na jedno-dwudniowe spóźnienie w
    > płatności lub niedozwolone saldo ujemne będą odpowiadać, że błędy
    > zdarzają się wszędzie, to możemy wtedy o błędach pogadać.

    Za PZtki odpowiadają. Więc?

    > Klient nawalił - odsetki lub kara.
    > Bank nawalił - proszę złożyć reklamację i poczekać kilka dni lub
    > tygodni? Nie rozśmieszaj mnie.

    A monity o zapłacenie zaległych rat kredytu to wysyłają przez ładnych
    parę miesięcy zanim wytaczają cięższe działa (komornika). Odsetki za
    zwłokę to Ci każdy naliczy, nie tylko bank.

    > ... albo krytykuj zgodnie z prawdą. :))

    Tak. Zgodnie z prawdą. Ty zdaje się tutaj wydałaś wyrok zanim pojawiło
    się oświadczenie VISY, że błąd przynajmniej częściowo leży po ich
    stronie, prawda? To nie jest krytykowanie zgodnie z prawdą.

    To jest głoszenie własnych poglądów i czynienie z nich prawdy
    absolutnej.

    > Zresztą z wcześniejszych opcji nie rezygnuję. I nigdzie nie stwierdziłam,
    > że bank łamie umowę - jednak z pewnością nierzetelnie z niej się wywiązuje.

    I możesz dochodzić swojego. W czym więc problem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 184. Data: 2008-01-17 12:08:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Anna <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > rozpatrywaną nie wiadomo jak długo;
    > 4. Ubawiłam się tą propozycją złożenia reklamacji, by m*bank przywrócił

    Ubawiłaś się własną interpretacją tego co napisałem, a nie tym co
    napisałem. Ja pisałem *ogólnie* a nie o obecnej i o obecnym błędzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 185. Data: 2008-01-17 12:14:23
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Ubawiłaś się własną interpretacją tego co napisałem, a nie tym co
    > napisałem. Ja pisałem *ogólnie* a nie o obecnej i o obecnym błędzie.

    A to musisz wyraźnie zaznaczać, że sobie filozofujesz w wątku o
    konkretnej sytuacji. Jeśli więc sobie generalizowałeś i nie odnosiło się
    to bezpośrednio do wczorajszego dnia... to po co to zrobiłeś? :>

    --
    pzdr

  • 186. Data: 2008-01-17 12:16:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Tzn co, chcesz żeby bank oddał ci z góry straty które poniosłaś bez
    > składania z twojej strony żadnych informacji o tym że je poniosłaś?.
    > Myślisz że mają Ducha Świętego na etacie?

    Twoim zdaniem to kto ma prowadzic rachunki, bank czy klient?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 187. Data: 2008-01-17 12:17:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Jeżeli bank nawalił, to przecież oddaje kasę za to.

    Myslisz ze bank naliczy odsetki ustawowe bez reklamacji? Bylbym zdziwiony.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 188. Data: 2008-01-17 12:20:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Anna <a...@o...pl> wrote:

    > A to musisz wyraźnie zaznaczać, że sobie filozofujesz w wątku o
    > konkretnej sytuacji. Jeśli więc sobie generalizowałeś i nie odnosiło się
    > to bezpośrednio do wczorajszego dnia... to po co to zrobiłeś? :>

    Odpowiadałem na TWÓJ post, w którym traktowałaś umowy _ogólnie_.
    To jak to jest w końcu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 189. Data: 2008-01-17 12:25:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek M. <m...@w...o2.pl> writes:

    > Cóż, może po prostu trafiło na banki, które rozliczają VISĘ jako
    > pierwsze?

    No jasne, BRE centrum wszechswiata :-)

    > Może pozostałe banki realizują te rozliczenia następnego dnia
    > rano

    A kiedy to jest rano? Przeciez zawsze gdzies jest rano. Mowimy
    przeciez o skali swiatowej, co mBank zreszta sam oglosil.

    > i jak wywaliła bomba w detalu BRE, to wszyscy pozostali wstrzymali
    > się z zaczytaniem danych od VISY, a teraz ogłaszają, że ich systemy sa
    > super inteligentne.
    > Możliwe?

    Pewnie ze mozliwe, trzeba tylko zastanowic sie na ile prawdopodobne.

    > Pozostałe banki miały trochę czasu na reakcję.

    No nie wiem, Chinczycy zwykle wczesniej wstaja.

    > Niestety informacja w nocy z 16 na 17 stycznia zniknęła ze
    > strony VISY [...]"

    Widocznie byla bledna.
    Pewnie nie mniej bledna niz samo rozumienie slowa "VISA".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 190. Data: 2008-01-17 12:30:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Myslisz ze bank naliczy odsetki ustawowe bez reklamacji? Bylbym zdziwiony.

    Też nie sądzę. A jak Ci mylnie nie naliczą odsetek, to się będziesz
    upominał o to, czy nie? :) Nie napisałem, że oddaje z automatu.
    Każdy wykorzystuje nieznajomość prawa/nieuwagę innych, nie tylko banki.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl