  • 91. Data: 2008-01-16 15:46:22
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Kowalik" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fml88r$h42$1@news2.task.gda.pl...
    > PR mbanku skutecznie robi ludziom papkę z mózgu.
    >
    > 1. http://biznes.onet.pl/0,1674613,wiadomosci.html :
    > "Trzeba pochwalić mBank i MultiBank, które już teraz zdecydowały się
    > zwracać klientom pieniądze."

    Troche wyzej napisalem o 14:05 cytuje:
    "> Acha, pisza, ze nie dotyczy to bankomatow Euronetu.
    > Uwazam, ze powinni kase oddac, a potem sie wozic z Visa, bo inaczej to
    > przez kilka miesiecy beda mieli czarny PR w prasie masowej.

    Naiwnosci moja...
    Oni moga sobie kupic artykuly i co ty na to? Dalej wierzysz w wolna prase w
    Polsce?
    Dobra prase ma ten co ma kase i tyle. Malo to przykladow?
    Wrecz naglowki beda wywyzszac wspanialy mBank jak to sobie doskonale
    poradzil z awaria i zawsze sobie radzil i radzic bedzie... zalozymy sie?:)))
    "

    Czy cos przeoczylem hehe, jednak to dziala:))

    > Że w ogóle zwrócą? To mają alternatywę? Łaskę robią czy jak?
    > Że 'już'? To znaczy kiedy? Jak dotąd nie przywrócono właściwego stanu.

    Maja alternatywe! Tak dokladnie laske robia!!!
    Bank nigdzie nie gwarantuje ci wyplacenie depozytu na zadane! Bez znaczenia
    okolicznosci.

    > 2. http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,4841501.html :
    > Anonimowy autor próbuje przekonać, że Visa przeprasza (i że winna!), choć
    > sama Visa do tej pory nie opublikowała komunikatu.

    Opublikuje, nic sie nie martw, tak sie podgrzewa atmosfere:)) a potem
    wyjdzie jakis anty rzecznik i powie trzy po trzy para pietnascie i na koniec
    sorry...
    Czego sie w zasadzie spodziewasz?

    > 3. Jednak najlepszy jest bełkot mbankowego rzecznika:
    > "DWA lub więcej razy" (zostały dokonane obciążenia)
    >
    > W zaparte palą głupa, chociaż doskonale wiedzą, że WSZYSTKICH klientów,
    > którzy się do tej pory wypowiadali (m.in. na blogu mbanku) obciążono 16
    > razy.

    Alez on nie sklamal! Powiedzial dwa lub wiecej. Co znaczy, ze moze byc dwa a
    moze byc i 100 razy...
    By lepiej to ocenic, pomysl tak jak ty bys byl udzialowcem mBanku:)

  • 92. Data: 2008-01-16 15:48:31
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Anna pisze:

    > Czyją stanowią własność?
    O ile wiem to banku. Ty masz roszczenie o ich wypłatę.

    KJ

  • 93. Data: 2008-01-16 15:55:10
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyją stanowią własność?

    W momencie kiedy je deponujesz nadal sa twoja wlasnoscia -oczywiscie- ale
    dyspozycie przekazalas na bank i on nimi dysponuje i zarzadza. Zgodzilas sie
    na to.

    > No i ja te warunki spełniam i potrzebuję pieniędzy. mBank błędnie obciążył
    > konto i do tego ma tego świadomość.

    Widac nie! Bank ci napisze, ze masz saldo na minusie i czego ty chcesz?!
    Nie wazne, z jakiego powodu jest minus - czy teraz rozumiesz?

    > Awaria to by była, gdyby piorun strzelił w sprzęt. Tutaj mamy błędnie
    > działający system a to wina konkretnych ludzi.

    Nareszcie ktos to zobaczyl:))) ze za tym magicznym slowem "mBank" sa jacys
    konkretni z krwi i kosci ludzie.
    Tyle, ze ten system popelnil blad pierwszy raz (na tka skale) wnioskowac
    wiec nalezy, ze byla ingerencjia w system czlowieka (system nie mysli tylko
    wykonuje zadania matematyczne) teraz pytanie: dlaczego, kto na tej awari
    (mimo wszystko nazwe to awaria choc zgadzam sie z twoja nazwa -bledny
    system- to tez jakas awaria) zarobil?
    Bo kto stracil to juz wiemy.

  • 94. Data: 2008-01-16 15:56:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Anna wrote:

    > No tak, kluczowym jest "od razu"

    Możesz rozwinąć?

    > i dodatkowo nie są dokonywane z
    > pominięciem limitów.

    Ale limit dotyczy właśnie autoryzacji, a nie obciążeń.

    p. m.

  • 95. Data: 2008-01-16 15:57:07
    Od: Marcin Kowalik <m...@g...pl>

    swen pisze:
    > Oni moga sobie kupic artykuly i co ty na to? Dalej wierzysz w wolna prase w
    > Polsce?

    Widać uruchomili kilku ludzi. Eh.

    > Maja alternatywe! Tak dokladnie laske robia!!!
    > Bank nigdzie nie gwarantuje ci wyplacenie depozytu na zadane! Bez znaczenia
    > okolicznosci.

    No niech spróbują. PR-bełkot w dobie internetu nie ma tej siły co
    kiedyś. Rzekłbym nawet, że jest już bezsilny.

    > Alez on nie sklamal! Powiedzial dwa lub wiecej. Co znaczy, ze moze byc dwa a
    > moze byc i 100 razy...

    A czy napisałem, że skłamał? Napisałem, że robi ludziom papkę z mózgu.
    Kręci, naciąga, wymija, wykręca się, ale nie kłamie. Rzecznik klientowi
    nie skłamie... chociaż nie wszystko mu powie. :D

    --
    pzdr

  • 96. Data: 2008-01-16 16:02:02
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Kowalik" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fml9gm$o0e$1@news2.task.gda.pl...

    > Widać uruchomili kilku ludzi. Eh.

    Jak sadze moze raczej jednego:) im nie potrzeba wiecej.

    > No niech spróbują. PR-bełkot w dobie internetu nie ma tej siły co kiedyś.
    > Rzekłbym nawet, że jest już bezsilny.

    Niestety... internet mimo swojej potegi nadal pozostaje jedynie "amatorska"
    wymiana zdan. Ludzie i tak wierza w to co prasa, radio i tiwi
    napisze/powie/pokaze niz w posty czy artykuly dzienikarzy "amatorow". Moze
    nawet nazwa to "teoria spiskowa" hehe.
    "amatorow" napisalem w cudzyslowie, bynajmniej nie z raci pomniejszania
    zawodowych kwalifikacji dziennikarskich ale sposobu odbioru przez
    spoleczenstwo.

    > A czy napisałem, że skłamał? Napisałem, że robi ludziom papkę z mózgu.
    > Kręci, naciąga, wymija, wykręca się, ale nie kłamie. Rzecznik klientowi
    > nie skłamie... chociaż nie wszystko mu powie. :D

    Ok, faktycznie zle zrozumialem - ale sens mniej wiecej podobny;)

  • 97. Data: 2008-01-16 16:12:36
    Od: Marcin Kowalik <m...@g...pl>

    Na mblogu i mforum lecą niezłe joby. A że dostęp tylko dla zalogowanych
    to przypadkowo się złożyło, że aktywizacji nowych kont dziś nie ma. :)))

    "Łatwiej nawiązać kontakt z kosmitami niż pracownikiem mbanku!!!"

    To mnie rozwaliło. :D

    --
    pzdr

  • 98. Data: 2008-01-16 17:20:14
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 02:40:11 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > No coz - pozostaje z kims spisac wstecznie umowe z wysoka kara za
    > nietermionowa platnosc i podzielic sie ta kara z nim, po zaplaceniu
    > jej jemu przez mBank (tj po zwrocie przez mBank wyplaconej przez nas
    > kary za nieterminowosc).

    "Niestety" podobno to Visa nawaliła, więc może nie być tak łatwo ;-).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 99. Data: 2008-01-16 17:33:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 16:09:53 +0100, Anna wrote:

    > W artykule: http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,4841501.html
    > skrytorzecznik mbanku próbuje wmówić, że to wina Visy i, że nawet ona
    > przeprasza. Kurka, niech mi ktoś pomoże i znajdzie wyjaśnienie Visy na
    > jakiejkowiek stronie prócz mbanku i innych cudach jak Alert24.pl gdzie
    > każdy może wstawić tekst. Tekst równie wiarygodny jak to, że Chińczycy
    > właśnie zajmują Nowy Jork.

    http://www.visa.pl/informacjebiezace/pressreleases/n
    ews35.jsp

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 100. Data: 2008-01-16 17:37:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 13:56:52 +0100, Olisadebe wrote:

    > O naiwności!. Osobiście ksiegują ??, mają 'inteligentny' program?,

    BZ WBK twierdzi, że ma inteligentny system, który właśnie zadziałał i nie
    dopuścił do wielokrotnych księgowań. Więc jak widać można jeśli się chce.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki