  • 11. Data: 2002-02-01 09:56:57
    Temat: Re: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MP" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:a3do0f$b9c$1@news.tpi.pl...
    > Oczywiście to nie jest dobre - dla nas, klientów -, że mBank obniżył
    > oprocentowanie. Ale co miał zrobić - dopłacać? Przyjrzyjcie się WIBOROWI,
    > ostatnio strasznie spada.
    [cut]
    Oprocentowanie jest rzecza drugorzedna. Oczywiscie, ze predzej, czy pozniej
    inni tez je obniza. Tu glownie chodzi o to, ze mBank generalnie zmienia sie
    na gorsze. (Patrz pare watkow nizej)

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 12. Data: 2002-02-01 10:10:42
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Poza tym jak nie już, to bardzo szybko oprocentowanie obniżą także inne
    > banki. I co wtedy - pieniążki znów wrócą do mBanku? I dalej będzie to
    > najlepszy bank, bo... wysokie oprocentowanie, przelewy bez opłat, itd.

    Dlaczego najlepszy? Znam bank, ktory przez ostatnie pol roku byl "lepszy"
    dla klientow pod wzgledem oprocentowania od mBanku, ma bezplatne przelewy
    itd.

    > P.S.
    > Dziś już nikt nie pamięta, że mBank nie obniżył oprocentowania przez
    > cały grudzień.

    ... i mimo to nie mial najwyzszego oprocentowania w bankach wirtualnych...

    Pozdrawiam

    PS
    Ja nie jestem za bojkotem. Bojkot jest dla mnie smieszny, poniewaz nie
    zmieni to polityki mBanku. Trzymam pieniadze tam, gdzie sa lepsze warunki.
    Na lokacie terminowej w mbanku rowniez...(>=11.6%)

  • 13. Data: 2002-02-01 10:31:17
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    BRE

    > A lyzka na to niemozliwe.

    nie lyzka tylko system informatyczny mBanku...

    > Zreszta kilka wielkich agencji juz donioslo o zachwianiu sie zlotowki
    > po Twoim przelewie. Dolar kosztuje teraz 5zl a euro jakies 4.5.

    nie po moim. Po WSZYSTKICH przelewach wychodzacych dzis rano z mBanku.

    > Nie przelewaj juz nic wiecej.

    nie mam juz czego :-)

    > ps. Prezes BRE ponoc juz szuka pracy.

    prezes BRE zaciera rece cieszac sie ze moze jeszcze zerowac na takich
    klientach jak zapewne ty - ktorzy nadal trzymaja forse w mBanku. Dla
    porzadku przypomne:

    stan 01.02.02 (same konta, bez lokat):
    LGnet 10,2-10,8%
    VWBank 10,15-10,3%
    Inteligo - 10,03%
    Lucas - 9%
    ING BSK OKO - 7-9,5%
    mBank - 8,25-8,65%

    D.

  • 14. Data: 2002-02-01 10:48:46
    Od: "Jacek P." <j...@p...com>

    [...]
    > kiedy
    [...]

    - Ja dzisiaj rano. Aha, zostawilem jeden grosik, zeby bylo latwiej mnie
    zidentyfikowac.

    Jacek P.

  • 15. Data: 2002-02-01 11:12:25
    Od: "Ania" <o...@b...gnet.pl>

    Witam.
    Moje poszły do "Lukas-a".
    Lokaty 90dni 10.15%
    Pozdrówka.

  • 16. Data: 2002-02-01 11:17:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 11:31:17AM +0100, Dave wrote:

    > prezes BRE zaciera rece cieszac sie ze moze jeszcze zerowac na takich
    > klientach jak zapewne ty - ktorzy nadal trzymaja forse w mBanku. Dla
> [...]

    Rozumiem ze zaoszczedzone w ten sposob 30 groszy przeznaczysz na jakis
    swiatly cel? Bo tyle pewnie zarobisz zanim docelowe banki nie obniza.

    I tak jest co kolejna obnizka oprocentowania. Zalosne.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-02-01 11:32:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Proponuję ostatniego lutego, żeby wiedzieli że chodzi o opłaty za eMaxa :-)))
    Grzegorz

    PS
    I niech każdy zostawi grosik.

  • 18. Data: 2002-02-01 11:39:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Moje poszły do "Lukas-a".
    > Lokaty 90dni 10.15%
    > Pozdrówka.

    eLokata w mBanku nadal jest 11,6.
    pozdrówka

  • 19. Data: 2002-02-01 11:49:13
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    >Rozumiem ze zaoszczedzone w ten sposob 30 groszy przeznaczysz na jakis
    >swiatly cel? Bo tyle pewnie zarobisz zanim docelowe banki nie obniza.
    >
    >I tak jest co kolejna obnizka oprocentowania. Zalosne.

    Pierwszy mądry głos w dykusji.

    --
    Andrzej Komisarski

  • 20. Data: 2002-02-01 11:51:20