  • 1. Data: 2002-02-01 07:57:35
    Temat: mBank kredyt i większa gotowizna
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    Załóżmy, że mam na koncie 10000 plus 10000 kredytu w e-koncie. Potrzebuję te
    paręnaście tysięcy w gotówce. Latam przez dwa tygodnie do bankomatu
    pobierając za każdym razem po (o ile dobrze pamiętam) 500zł? Czy jest inny
    patent?

    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 2. Data: 2002-02-01 08:01:29
    Temat: Re: mBank kredyt i większa gotowizna
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    mk napisał(a):

> [...]
    > paręnaście tysięcy w gotówce. Latam przez dwa tygodnie do bankomatu
    > pobierając za każdym razem po (o ile dobrze pamiętam) 500zł? Czy jest inny

    Przelew na rachunek w marmurku i wyplata w kasie.

    Marek

  • 3. Data: 2002-02-01 08:05:31
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paręnaście tysięcy w gotówce. Latam przez dwa tygodnie do bankomatu
    > pobierając za każdym razem po (o ile dobrze pamiętam) 500zł? Czy jest inny

    Obok przelewu do innego banku, możesz mieć więcej kart. Jak to kiedyś tu
    liczono max da się dziennie wyjąć prawie 100 tys. zł. Na jednego VE 1000
    zł/dobę na VG 5000 zł/dobę

  • 4. Data: 2002-02-01 08:06:37
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > Przelew na rachunek w marmurku i wyplata w kasie.
    Taki mądry to ja też jestem. Załóżmy że nie chcę mieć marmurka.

    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 5. Data: 2002-02-01 08:08:36
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "mk" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Taki mądry to ja też jestem. Załóżmy że nie chcę mieć marmurka.
    To kupujesz przedplacona Maestro w BSK i wyciagasz po 5k :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-01 08:11:39
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    Jak to kiedyś tu
    > liczono max da się dziennie wyjąć prawie 100 tys. zł. Na jednego VE 1000
    Posiadając maxymalną liczbe rachunków i kartę do każdego z nich? Ciekawe,
    ale chyba mało praktyczne.

  • 7. Data: 2002-02-01 13:54:12
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    mk napisał(a) w wiadomości: ...
    >Jak to kiedyś tu
    >Posiadając maxymalną liczbe rachunków i kartę do każdego z nich? Ciekawe,
    >ale chyba mało praktyczne.

    Pewnie takich z talia jest duzo bo karty beda platne

  • 8. Data: 2002-02-01 15:55:39
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > Pewnie takich z talia jest duzo bo karty beda platne

    O qrna wszystkie???

    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 9. Data: 2002-02-01 19:21:39
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Posiadając maxymalną liczbe rachunków i kartę do każdego z nich? Ciekawe,
    > ale chyba mało praktyczne.

    No to skoro jesteś taki upierdliwy, że nie chcesz "marmurka" i nie chcesz
    tali kart i nie chcesz przelać swojemu służącemu aby Ci przyniósł, to twój
    problem nie jest moim problemem i Ci nie pomogę.
    Zatem jak najprędzej zamknij konto w mbank