  • 1. Data: 2004-01-23 20:51:32
    Temat: [lukas] nowa placówka w Katowicach
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    W Katowicach na Warszawskiej naprzeciwko tzw. zielonego PKO BP (S.A. ;))
    pojawi się LUKAS - są już szyldy. Czy ktoś się orientuje czy w związku z tym
    placówka w Carrefourze albo na Kościuszki zniknie ?

    pzdrwm
    skorz

  • 2. Data: 2004-01-23 20:53:16
    Temat: Re: [lukas] nowa placówka w Katowicach
    Od: "crossmen" <adam[nospam]@cyberia.pl>

    Użytkownik "skorz" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > placówka w Carrefourze albo na Kościuszki zniknie ?

    na pewno nie znikna.... beda jeszcze inne nowe.... np. w Mikolowie...
    Francuzi wreszcie zaczynaja inwestycje.. :))

    crossmen

  • 3. Data: 2004-01-23 21:14:16
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    crossmen wrote:

    > na pewno nie znikna.... beda jeszcze inne nowe.... np. w Mikolowie...
    > Francuzi wreszcie zaczynaja inwestycje.. :))

    Mi to jak najbardziej na rękę :))
    Do tej pory miałem LUKASa po drodze z uczelni do pracy bliżej pracy - teraz
    na tej samej trasie przybył drugi bliżej uczelni :))

    Tak powinno być w każdym banku ;))

    pzdrwm
    skorz

  • 4. Data: 2004-01-24 07:03:34
    Od: Mikrobit <m...@g...pl>

    On Fri, 23 Jan 2004 21:53:16 +0100, "crossmen"
    <adam[nospam]@cyberia.pl> wrote:

    >Użytkownik "skorz" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    >tym

    >na pewno nie znikna.... beda jeszcze inne nowe.... np. w Mikolowie...
    >Francuzi wreszcie zaczynaja inwestycje.. :))

    niestety ale Carrefour znika 14 lutego - dla mnie tragedia bo pracujac
    do 19 to byl jedyny bank gdzie spokojnie wieczorkiem moglem wplacic
    kase.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2004-01-25 18:38:55
    Od: d...@p...onet.pl

    > niestety ale Carrefour znika 14 lutego...

    Ciekawe jaki jest tego powód ?
    Badania wskazują, że centra handlowe to jedne z najbardziej
    dochodowych miejsc również dla placówek bankowych.

    EuroBank nawet oparł o to swoją "stragetię istnienia".

    Może to faktycznie jakiś wyjątkowy przypadek, że akurat w tym
    hipermarkecie cienko idzie biznes ?

    pozdr

  • 6. Data: 2004-01-25 22:04:26
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Może to faktycznie jakiś wyjątkowy przypadek, że akurat w tym
    > hipermarkecie cienko idzie biznes ?

    Zdarzało mi się tam stać w 40 minutowej kolejce - rzadko było tam luźno,
    albo ja mam takiego pecha :P

    A co do tematu to placówka na Kościuszki skraca godziny otwarcia w
    tygodniu - od 1 lutego otwarte od 7:30, a nie od 7:00.

    pzdrwm
    skorz

  • 7. Data: 2004-01-26 10:42:56
    Od: d...@p...onet.pl

    > Zdarzało mi się tam stać w 40 minutowej kolejce - rzadko było tam luźno,
    > albo ja mam takiego pecha :P

    To ja już nic z tego nie rozumiem.
    Może postanowili, żeby "oddalić" się od EuroBanku ?
    EuroBank w centrachach handlowych a Lukas na głównych ulicach miast ?

    pozdr.