  • 1. Data: 2004-01-23 22:01:36
    Temat: debet w inteligo
    Od: "andrzej" <k...@w...pl>

    mam pytanie dla uzytkowników kont w/w banku czy mając niewielkie,
    niesystematyczne wpływy(500zł) na to konto mozna otrzymać bez większych
    problemów debet? w jakiej wysokości mógłbym otrzymć dopuszczalne saldo
    debetowe? wiem ze max mozna otrzymać 500 ale pewnie i tak takiego bym nie
    otzymał.

  • 2. Data: 2004-01-24 00:06:24
    Temat: Re: debet w inteligo
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    andrzej wrote:

> [...]
    > problemów debet? w jakiej wysokości mógłbym otrzymć dopuszczalne saldo
    > debetowe? wiem ze max mozna otrzymać 500 ale pewnie i tak takiego bym nie

    z debetem jest ciezko, bez stalych wplat(wyplata itp) ciezko uzyskac
    debecik. Maxikum to 2000. ale na poczatek jak uzyskasz 200 to bedzie
    dobrze. Dzwon do konsultanta on ci powie co i jak z twoim przypadkiem.

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-01-24 00:15:10
    Od: "andrzej" <k...@w...pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał w wiadomości

    > z debetem jest ciezko, bez stalych wplat(wyplata itp) ciezko uzyskac
    > debecik. Maxikum to 2000. ale na poczatek jak uzyskasz 200 to bedzie
    > dobrze. Dzwon do konsultanta on ci powie co i jak z twoim przypadkiem.

    2000 to jest dla kont firmowych dla inwidualnych max jest 500

  • 4. Data: 2004-01-24 00:21:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 2000 to jest dla kont firmowych dla inwidualnych max jest 500

    NIE

    "Drogi Kliencie,

    Informujemy, że powiększyliśmy kwotę debetu na kontach prywatnych
    (indywidualnych i wspólnych) z 499,99 zł do 2000 zł. Obecnie maksymalną kwotą
    przydzielonego debetu do konta prywatnego i firmowego jest 2000 zł.
    Korzystając z serwisu WWW, o każdej porze możesz złożyć wniosek o przyznanie
    debetu lub zwiększenie kwoty debetu.
    Więcej o debecie:
    http://www.inteligo.pl/Infosite/oferta_dla_ciebie_de
    bet_dla_ciebie.htm
    Zapraszamy."

  • 5. Data: 2004-01-24 00:39:24
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "andrzej" <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > problemów debet? w jakiej wysokości mógłbym otrzymć dopuszczalne saldo
    > debetowe? wiem ze max mozna otrzymać 500 ale pewnie i tak takiego bym nie

    Maks obecnie wynosi 2000, natomiast dokładnymi kryteriami inteligo
    (podobnie jak każdy inny bank) się nie chwali. Spróbuj i zobacz co
    wyjdzie, kosztować to nic nie kosztuje a wynik jest od razu...