  • 1. Data: 2009-08-07 08:05:39
    Temat: lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    ... a o podwyższeniu kwoty maksymalnej na razie cicho.
    ... kolejny ZONK
    :(

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2009-08-07 09:42:13
    Temat: Re: lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h5gnrj$iaa$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ... a o podwyższeniu kwoty maksymalnej na razie cicho.
    > ... kolejny ZONK

    Buuuuuuuuuu! :( Chyba trzeba będzie na słupy pozakładać konta w OF i
    przelewać kasę na optymalne :)

  • 3. Data: 2009-08-07 09:44:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h5gnrj$iaa$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ... a o podwyższeniu kwoty maksymalnej na razie cicho.
    > ... kolejny ZONK

    Zaraz. STOP! Gdzie ty masz info o obniżce? Na stronie nic o tym nie ma.

  • 4. Data: 2009-08-07 11:06:17
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "bzdreg" news:h5gnrj$iaa$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zaraz. STOP! Gdzie ty masz info o obniżce? Na stronie nic o tym nie ma.

    Może mam inne źródła informacji? ;)
    W każdym razie, zgodnie z Twoją sugestią, założyłem OPEN na żonę i
    kasiorkę, która wyleciała właśnie z banku do pieszczot wpakowałem tam.
    Niech przez łikend zarobi na piwo.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 5. Data: 2009-08-07 11:49:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h5h2ea$3uj$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Może mam inne źródła informacji? ;)

    Na to wygląda ;) A możesz zdradzić jakie to OZI posiadasz? :)

    > W każdym razie, zgodnie z Twoją sugestią, założyłem OPEN na żonę i
    > kasiorkę, która wyleciała właśnie z banku do pieszczot wpakowałem tam.
    > Niech przez łikend zarobi na piwo.

    Nie wiem czy masz tego świadomość, ale optymalna w OF trochę się różni od
    codziennej w getinie - w przypadku OF nie masz takie swobody obracania
    pieniędzmi/odsetkami jaką daje/dawała Ci lokata w getinie.

  • 6. Data: 2009-08-07 12:11:43
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    bzdreg napisał:
    > ... a o podwyższeniu kwoty maksymalnej na razie cicho.
    > ... kolejny ZONK

    Witaj Eurobanku. Dotąd jeszcze mnie te jednodniowe trzymały.

  • 7. Data: 2009-08-08 11:01:29
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "szary móżyn" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    > Witaj Eurobanku. Dotąd jeszcze mnie te jednodniowe trzymały.

    "Kryzys" mija. Wszystkie banki będą obniżać procenty.

  • 8. Data: 2009-08-08 14:45:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "u" <...@w...yz> wrote in message news:h5jlun$3de$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "szary móżyn" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    >
    > "Kryzys" mija. Wszystkie banki będą obniżać procenty.
    Chwilowo, moze tak. W Polsce dopiero za pare miesiecy kryzys da o sobie
    znac. Nie badz naiwny, spekulacja PLN prowadzaca do nadmiernego umocnienia
    waluty krajowej odbije sie czkawka na polskich eksporterach, ktorym slaby
    zloty pozwalal przetrwac kryzysowe czasy. W UE nastepuje dalej spadek
    konsumpcji i firmy nie beda mogly tak latwo sprzedac towarow. Kolejne
    miesiace zaowocuja wzrostem bezrobocia i spadkiem wplywow roznych podatkow
    do budzetu. Zaden kryzys sie tak szybko nie konczy, a gloszenie konca
    kryzysu i oglaszanie PLN najsilniejsza waluta na swiecie przez roznej masci
    analitykow jest mocno naciagane. Zagraniczni sprzedawali naszym eksporterom
    mld waluty na pokrycie opcji, teraz umacniaja PLN, tak, zeby w odpowiednim
    czasie wyjsc z Polski i zrealizowac pokazny zysk. Kiedy to nastapi trudno
    gdybac, ale musza wmowic naszym instytucjom, ze jest tak dobrze, zeby
    wlaczyli sie do gry , wywolac hosse na obligacjach, akcjach itp, a oni beda
    w tym momencie wychodzic sobie z PL po dobrym kursie. Co potem moze
    'Argentyna'??
    Na razie banki, szczegolnie te, ktore puchna od kredytow w CHF, nie musza
    skupowac tylu depozytow w celu zapewnienia sobie rownowagi, ale sytuacja
    jest caly czas odmienna od tej sprzed kryzysu i nie jest latwo Getinowi
    wyemitowac papiery na rynkach zagranicznych; podejzewam, ze takie zrodla
    kapitalu nie szybko wroca do stanu sprzed kryzysu.

  • 9. Data: 2009-08-08 15:21:28
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    u napisał:

    > Użytkownik "szary móżyn" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    >
    > "Kryzys" mija. Wszystkie banki będą obniżać procenty.

    No cóż, pieniądze będą tam gdzie aktualnie dają najwięcej.
    Po wprowadzeniu ograniczeń aktualnie getin przegrywa nawet
    gdyby eurobank też obniżył do 5%

  • 10. Data: 2009-08-08 20:53:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Chwilowo, moze tak. W Polsce dopiero za pare miesiecy kryzys da o sobie
    > znac.

    Jasne. Kryzys istnieje w Polsce w sferze mentalnej. Najlepiej kryzys
    widać we wszelkiej maści centrach handlowych w Warszawie : tysiące ludzi
    z kilkoma siatkami każdy. Dzisiaj w Saturnie (wszystko taniej o VAT) do
    każdej z kas czekało kilkanaście osób i każdy jak nie lcd to plazma albo
    inne środki niezbędnej potrzeby jak cyfrówki, laptopy i konsole do gier.
    U mnie w pracy zatrudnili właśnie 5 osób, a tym co już pracują dali
    podwyżki.

    Takiego "kryzysu" to ja nie miałem nawet w czasach prosperity. Żaden z
    moich znajomych nie stracił pracy, nikomu nie obniżono pensji, każdy
    żyje jak dawniej.

    --
    Mithos