  • 1. Data: 2009-08-06 21:11:19
    Temat: Getin zmiana oprocentowania 7-08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    (jednodniowa bez zmian 6%)

  • 2. Data: 2009-08-06 22:13:37
    Temat: Re: Getin zmiana oprocentowania 7-08
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-06 23:11, Krzysztof wrote:
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    >
    > (jednodniowa bez zmian 6%)
    Dobrze, że wczoraj założyłem lokaty.

    Jak waszym zdaniem będzie się kształtować oprocentowanie lokat w okresie
    roku. Do stycznia będzie pewnie malało. Podobno wtedy ma nawiedzić
    Polskę prawdziwa fala "kryzysu". Czy to sprowokuje walkę o depozyty, czy
    raczej spowoduje drastyczny spadek ich oprocentowania?

  • 3. Data: 2009-08-07 07:00:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h5fgtq$q07$1@news2.ipartners.pl

    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    > (jednodniowa bez zmian 6%)

    A mozesz mi powiedziec co spadlo/wzroslo? Bo ja tam zadnych zmian nie
    dostrzegam (chyba, ze walutowe polecialy) w stosunku do ostatniej obnizki
    chyba z przed 2 tygodni.

  • 4. Data: 2009-08-07 08:11:15
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-07 09:00, Valdi.Pavlack wrote:
> [...]
    >
    > A mozesz mi powiedziec co spadlo/wzroslo? Bo ja tam zadnych zmian nie
    > dostrzegam (chyba, ze walutowe polecialy) w stosunku do ostatniej obnizki

    Np. lokata z kontem z 7% na 6%. Lokata letnia - wszystko spadło o 0,5%.
    Zdaje się też, że lokata wiosenna z 5% na 4%.

  • 5. Data: 2009-08-07 09:41:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h5gnjc$6f6$1@news.onet.pl

    > Np. lokata z kontem z 7% na 6%. Lokata letnia - wszystko spadło o 0,5%.
    > Zdaje się też, że lokata wiosenna z 5% na 4%.

    Dziękuję za informację :)