  • 1. Data: 2009-08-06 18:10:47
    Temat: Przenoszenie KK przy DG
    Od: marco <u...@s...net>

    Witam,

    jako, że postanowiłem wynieść się z troskliwych skrzydeł multibanku
    analizuje możliwości przeniesienia poszczególnych produktów.
    O ile z kredytem odnawialnym poszło łatwo (mBank - nie dość, że niższa
    opłata to oprocentowanie 11,45% czyli 3% poniżej tego co w multi) tak
    została mi jeszcze karta kredytowa z stosunkowo niskim limitem (5K). W
    mBanku już kartę mam, używam jako głównej więc tą bym chciał przenieść
    gdzieś po za BRE Bank i najchętniej po za system Visy dla pewności.

    Które banki są aktualnie skłonne bez większych problemów przenieść limit
    z Multi? (oczywiście rozumiem potrzebę dostarczenia wpisu do ewidencji
    czy potwierdzenia nadania REGONu ale jak ktoś chce zaświadczenia z US,
    ZUS o niezaleganiu, potwierdzonego PITa i zaświadczenia od proboszcza
    jak wyższa kultura to dziękuje ;)

    Na bajerach mi nie zależy, na wygodzie przy przenoszeniu owszem. Ok
    jeszcze niska opłata roczna i czytelne warunki zwolnienia z niej były by
    miłe. Oprocentowanie i długość GP nieistotne - i tak ma funkcjonować
    jako "zapasówka"

    Poradzicie?

    --
    Pozdrawiam,
    MP

  • 2. Data: 2009-08-06 18:46:34
    Temat: Re: Przenoszenie KK przy DG
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "marco" <u...@s...net> napisał w wiadomości

    Millennnium.

  • 3. Data: 2009-08-07 00:18:47
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "marco" <u...@s...net> napisał w wiadomości
    >
    > Millennnium.

    dodam od siebie, że w BZWBK poinformowano mnie dzisiaj, że bank
    całkowicie zaprzestał udzielania jakichkolwiek kredytów i kart
    dla 1-os DG i okoliczność że splacam od lat co do dnia obie karty
    a moje dochody znacznie wzrosły, jest bez znaczenia. Nie i koniec
    BZWBK nie lubi przedsiębiorców. Nie udziela nowych kart, nie zwiększa
    limitu na dotychczasowych. 'Tak, wiem, że to głupie, bo wołałabym
    klienta sprawdzonego z DG od nie sprawdzonego na etacie, ale cóż...
    nie ja to wymyśliłam' skomentowała zakaz pracownica banku.

  • 4. Data: 2009-08-07 05:52:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-07, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > klienta sprawdzonego z DG od nie sprawdzonego na etacie, ale cóż...
    > nie ja to wymyśliłam' skomentowała zakaz pracownica banku.

    Citi dostało chyba takiego samego pierdolca.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-08-07 16:54:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sie, 07:52, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Citi dostało chyba takiego samego pierdolca.

    I to już od dawna, choć kiedyś tak nie było. Mnie, jako jednoosobowej
    firmie, dali 22000 limitu na złotej karcie. Ale to było w 1998 roku...

  • 6. Data: 2009-08-07 16:56:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Sie, 02:18, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > klienta sprawdzonego z DG od nie sprawdzonego na etacie, ale cóż...
    > nie ja to wymyśliłam' skomentowała zakaz pracownica banku.

    To co ? Takim krezusom jak notariusz czy komornik też kart nie
    wydadzą ? Głupi czy niemądrzy ?

  • 7. Data: 2009-08-07 19:10:32
    Od: marco <u...@s...net>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "marco" <u...@s...net> napisał w wiadomości
    >
    > Millennnium.

    Uproszczone procedury w Millenium (stan na dzień dzisiejszy, oddział
    Poznań Półwiejska, wymagało zebrania się 2 osób w celu przedyskutowania
    i stwierdzenia "to weź puść wniosek w systemie to wyświetli co trzeba"):
    - wpis do Ewidencji działalności z gospodarczej oryginał, nie starszy
    niż 3 miesiące
    - zaświadczenie o nadaniu numeru NIP
    - wyciąg z poprzedniej karty kredytowej koniecznie z PIECZĄTKĄ banku
    - wyciąg z konta firmowego w innym banku
    - potwierdzony PIT 36 za zeszły rok
    - oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i ZUSem.

    Żeby było zabawniej przy aplikowaniu o nową kartę a nie przenoszeniu
    jest mniej dokumentów bo nie trzeba potwierdzonego *pieczątką* wyciągu.

    W tym momencie banki z grupy BRE jawią mi się jako ostoja normalności
    (aż nie wierze w to co piszę).
    Aż nie mogę się doczekać co mnie czeka za rok przy renegocjacji warunków
    kredytu hipotecznego ;)

    --
    Pozdrawiam,
    MP

  • 8. Data: 2009-08-07 19:44:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "marco" <u...@s...net> napisał w wiadomości

    Miesiąc temu przenosiłem tam kartę z relatywnie wysokim limitem mając już
    dwie inne karty Mille. Zadeklarowałem dochód z d-g. Wniosek składałem za
    pośrednictwem internetu. Jedynymi wymaganymi dokumentami były 3 wyciągi
    przenoszonej karty.

  • 9. Data: 2009-08-07 19:48:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-07, MarekZ <b...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > dwie inne karty Mille. Zadeklarowałem dochód z d-g. Wniosek składałem za
    > pośrednictwem internetu. Jedynymi wymaganymi dokumentami były 3 wyciągi

    IMHO to jeszcze kwestia jak długo się tą DG prowadzi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-08-07 19:50:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > IMHO to jeszcze kwestia jak długo się tą DG prowadzi.

    Możesz mieć rację - zadeklarowałem 11 lat. :)