  • 1. Data: 2008-04-24 12:27:52
    Temat: karty mBanku a ebay.com (US) - szybkie pytanie :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Płacić lepiej visą electronem czy kk?
    Pewnie najlepiej ichnią ekartą, no ale nie mam.

    Czy może lepiej użyć polbankowej kk?

  • 2. Data: 2008-04-24 14:29:43
    Temat: Re: karty mBanku a ebay.com (US) - szybkie pytanie :)
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    r...@k...pl pisze:
    > Płacić lepiej visą electronem czy kk?

    W sumie to samo jeśli płacisz przez PayPal.

    > Czy może lepiej użyć polbankowej kk?

    Nie da się karty obciążyć w złotówkach?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 3. Data: 2008-04-24 14:35:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Apr 2008 16:29:43 +0200, w <fuq5gr$98f$1@tiberium.net.pl>, Kamil
    'czemu' Bista <t...@c...org> napisał(-a):

    > W sumie to samo jeśli płacisz przez PayPal.

    > Nie da się karty obciążyć w złotówkach?

    AFAIR da się, ale pewnie z tego co słyszałem korzystniej jest obciążyć kartę w
    USD (i zdać na przelicznik banku). Mylę się?

  • 4. Data: 2008-04-24 15:07:06
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    r...@k...pl pisze:

    > AFAIR da się, ale pewnie z tego co słyszałem korzystniej jest obciążyć kartę w
    > USD (i zdać na przelicznik banku). Mylę się?

    Z tym, że karty mBanku za wyjątkiem eKarty USD (są też eKarty EUR) są
    rozliczane w EUR. Także taki przelicznik może być mało korzystny.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 5. Data: 2008-04-27 19:12:08

    Thu, 24 Apr 2008 17:07:06 +0200, w <fuq7mv$cp2$1@tiberium.net.pl>, Kamil
    'czemu' Bista <t...@c...org> napisał(-a):

    > Z tym, że karty mBanku za wyjątkiem eKarty USD (są też eKarty EUR) są
    > rozliczane w EUR. Także taki przelicznik może być mało korzystny.

    No to sam sobie odpowiem.
    Płatność z przelicznikiem Paypala -- 1USD wyszedł 2,26zł.
    Płatność ze zdaniem się na przelicznik mBanku -- 1USD wyszedł 2,23-2,24zł.

    Tak więc opłaca się obciążyć KK mBanku w oryginalnej walucie.