  • 1. Data: 2022-06-17 23:46:15
    Temat: im więce masz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tym bardziej robisz się skąpy?
    prawda czy fałsz?

    autobus

    Londyn - Stansted 48km 38zł
    Szymany - Olsztyn 59km 50zł

    wpisujcie miasta

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2022-06-18 09:51:45
    Temat: Re: im więce masz
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 czerwca 2022 o 23:37:56 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > tym bardziej robisz się skąpy?
    > prawda czy fałsz?
    >
    > autobus
    >
    > Londyn - Stansted 48km 38zł
    > Szymany - Olsztyn 59km 50zł
    >
    > wpisujcie miasta

    Hmm, od 1 czerwca bilety w Gdańsku są droższe niż w DC.
    Chcieli się "ustołecznić", wcześniej mieli jednorazowe za 3,80 i 60-minutowe za 4,40
    - a teraz są tylko 75-minutowe z opcją jednorazowości (ale trasę ponad 75 minut ma
    tam aż jedna linia, no dobra, zawsze może być korek ;) za 4,80.
    W DC 75-min (+ew. 1 raz) od lat 4,40 a do tego 20-min (nieszczęśliwie na 2 strefy) za
    3,40.
    Miesięczne (ta, miesięczne, 30-dniowe, można komputerom "podziękować") też droższe,
    do tego nie ma 90-dniowych (w DC 2,5 ceny 30-dniowego).
    Do tego w DC nieporównanie więcej i częściej jeździ.
    A w GD pociągami możesz jeździć tylko jak jesteś z Gdańska (i dopłacisz do innej
    karty).
    Zobaczymy, jak długo DC wytrzyna.

    Jedyna zaleta tych podwyżek to opłacalność miesięcznego nawet na 2 tygodnie - bo o
    kasowaniu biletu trudno pamiętać.

    A jak tam ceny na british rail?

  • 3. Data: 2022-06-18 17:46:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:af97affa-0855-4bb3-bbda-f72b126e5bb2n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A jak tam ceny na british rail?

    trwoga oblatuje

    a w poniedziałek strajk.

    Najlepsze jak mówią rano wiesz paliwo po 1.80

    to ja im

    ze w Polsce mieliśmy tak zawsze

    paliwo po 1.40 a zarobki 600
    a wy macie 1.80 a zarobki 1600

    jeden mówi
    pierwszy raz od 6 lat jechałem metrem a samochód odpoczywa.

  • 4. Data: 2022-06-18 18:23:50
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 cze 2022 o 23:46, PiteR pisze:

    > Londyn - Stansted 48km 38zł
    > Szymany - Olsztyn 59km 50zł

    Wygląda podobnie:

    48/38=1,26315789473684
    59/50=1,18

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 5. Data: 2022-06-19 18:31:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Wygląda podobnie:
    >
    >   48/38=1,26315789473684
    >   59/50=1,18

    Minimalna/średnia krajowa w Olsztynie i Londynie też?

  • 6. Data: 2022-06-20 11:55:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jun 2022 23:46:15 +0200, PiteR wrote:
    > tym bardziej robisz się skąpy?
    > prawda czy fałsz?
    > autobus
    >
    > Londyn - Stansted 48km 38zł

    A centrum Londynu - Heathrow?

    > Szymany - Olsztyn 59km 50zł
    >
    > wpisujcie miasta

    Wroclaw kiedys mial lotniskowy/Orbisowy autokar, i tanio nie bylo.
    Ale teraz miasto obsluguje.

    https://airport.wroclaw.pl/pasazer/odlatuje/dojazd-d
    o-lotniska/

    10km, autobus 106 ... google mowi, ze to okolo godziny miedzy dworcem
    głownym kolejowym a lotniskiem?

    dzis chyba 4.60, ale jak komus trasa nie pasuje, to bedzie drozej :-)

    J.

  • 7. Data: 2022-06-20 16:10:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > jeden mówi
    > pierwszy raz od 6 lat jechałem metrem a samochód odpoczywa.

    Bardzo miło wspominam metro, pociągi co 2-3 minuty, potrzebę zwykle
    jednej przesiadki (niezależnie skąd i dokąd bym nie jechał).
    W porównaniu z korkami na górze - to nie było co porównywać.

    Chętnie jeździłbym metrem i teraz, ale niestety istniejąca linia
    przecina moje zwykłe trasy pod kątem 90 stopni, a druga jest w ogóle
    gdzieś tam w innej części miasta.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 8. Data: 2022-06-21 18:00:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:o7oonf7l5b3f.12uu1pv50989w$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A centrum Londynu - Heathrow?

    Nie wiem. Nie jechałem jeszcze. Myślę, że z 25zł.
    Ale tam jeździ metro i na Heathrow i nowa
    superładna superszybka linia Elizabeth.

    Limit dzienny na metro w 2022r wynosi 13.50
    powyżej nie pobiera z karty.

    Autobus czerwony kosztuje 1.55 i do godziny można przesiadać się
    do innych autobusów czerwonych.