  • 1. Data: 2022-06-14 00:31:31
    Temat: Re: Tanio telewizor -- bez DVB-T 2?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Jun 2022 20:33:04 +0200 (GMT+02:00), w <t87vt1$1u7r$1@gioia.aioe.org>,
    Eneuel <e...@g...com> napisał(-a):

    > https://allegro.pl/oferta/nowy-telewizor-samsung-led
    -32-hd-tv-ue32
    > j4000aw-12096810279

    1. Link nie działa.
    2. 100zł drożej jest TV z HEVC.

  • 2. Data: 2022-06-14 10:30:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Jun 2022 00:31:31 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Link nie działa.

    Działa, ino trzeba go samemu chałupniczo skleić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2022-06-14 10:35:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 czerwca 2022 o 00:33:26 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):

    > 1. Link nie działa.

    "Odłam" linię.

    > 2. 100zł drożej jest TV z HEVC.

    100zł kosztuje zewnętrzny dekoder. Czyli nawet 0zł z reżimową dopłatą.
    TV z DVB-T2 (sam HEVC nie wystarczy, tutaj też chyba wierzysz reżimowej kurwizji i
    planszy z minionkowym
    telewizorem - pamiętaj, telewizja kłamie, również w kwestii golenia się z włosem, jak
    w durnych reklamach)
    niby droższy o 100zł, ale w rezultacie tańszy o 150zł.
    Oczywiście do czasu.
    Brak DVB-T2 to zaleta - bo abonament kosztuje 300zł rocznie.
    Inna sprawa, że telewizorów bez DVB-T2 nie wolno chyba w PL od kilku lat sprzedawać -
    a prawie na pewno nie jako "telewizor" (bo jako monitor czemu nie).
    Tylko słaby ten monitor, tylko hd ready, to już na 32" może być widać (na 26" jeszcze
    nie widać).

  • 4. Data: 2022-06-14 15:00:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Brak DVB-T2 to zaleta - bo abonament kosztuje 300zł rocznie.

    Potwierdzam.
    Formalnie przynajmniej, albo teoretycznie.

    Inna sprawa, że DVB-T2 powinno być w telewizorach (znacznie?) wcześniej
    niż HEVC. Ale kto to tam wie.

    > Tylko słaby ten monitor, tylko hd ready, to już na 32" może być widać (na 26"
    jeszcze nie widać).

    Zależy od odległości oraz wzroku. Jak się tego używa jako monitora
    komputerowego, to ja widzę zasadniczą różnicę między 720p i 1080p na
    wszystkim większym niż telefon i mały tablet. Na 17" laptopie nie
    przeszkadza mi jakoś specjalnie 1600x900 (pomijając fizyczną wielkość
    matrycy, no ale to laptop). Natomiast na >22" preferuję 1440p, 1920x1200
    24" też nie był taki zły pod tym względem.

    Summa summarum, 720p mówimy "nie" :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2022-06-14 16:06:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Potwierdzam.
    >Formalnie przynajmniej, albo teoretycznie.

    Podobno z powodu wojny TVP nadal nadaje starym systemem,
    wiec ciagle sie nalezy ? :-)

    >Inna sprawa, że DVB-T2 powinno być w telewizorach (znacznie?)
    >wcześniej
    >niż HEVC. Ale kto to tam wie.

    J.

  • 6. Data: 2022-06-14 18:41:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Jun 2022 01:35:10 -0700 (PDT), w
    <6486c6ee-a549-42ff-86bf-67835b71ba29n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > "Odłam" linię.

    > 100zł kosztuje zewnętrzny dekoder. Czyli nawet 0zł z reżimową dopłatą.

    Z reżimową dopłatą to 32" TV z DVB-T2 jest za 417,50zł :)

  • 7. Data: 2022-06-14 18:42:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Brak DVB-T2 to zaleta - bo abonament kosztuje 300zł rocznie.

    Znaczy się jak mam TV bez DVB-T2, to abo już nie muszę spłacić? :D

  • 8. Data: 2022-06-14 19:00:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 czerwca 2022 o 18:45:03 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 14 Jun 2022 01:35:10 -0700 (PDT), w
    > <6...@g...com>, Dawid Rutkowski
    > Znaczy się jak mam TV bez DVB-T2, to abo już nie muszę spłacić? :D

    I tak nie płacisz, to co się głupio pytasz? ;P
    Ale biorąc za dobrą monetę - musiałbyś jeszcze wyrejestrować odbiornik.
    Tyle że nie jest tak łatwo - pisiory wymyśliły, jak wywalić tvn, zostawić
    kurwizję, a jednocześnie pozostawić bazę do płacenia abo - mux3
    ciągle jest po steremu - a do tego ma masę "doświetlaczy".
    Z mux2 (o mux1 nie ma co gadać, bo to same pierdoły) doświetlacze magicznie znikają
    po przejściu na dvb-t2.
    Więc wychodzi, że jeszcze musisz płacić, i to wygląda na to, że minimum do wyborów ;>

  • 9. Data: 2022-06-15 09:59:21
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 cze 2022 o 19:00, Dawid Rutkowski pisze:

    > kurwizję, a jednocześnie pozostawić bazę do płacenia abo - mux3

    Poza donglem USB nie mam żadnych muxów -- MZ trzeba mieć kiełbie we
    łbie, by płacić za telewizyjną papkę, mając dostęp do internetu...

    --

  • 10. Data: 2022-06-16 13:33:23

    Tue, 14 Jun 2022 10:00:08 -0700 (PDT), w
    <ac4c673d-91b4-42a8-9546-dcef821d2338n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > I tak nie płacisz, to co się głupio pytasz? ;P

    Jestem zwolniony :P Kombatanctwo, te sprawy :)