  • 1. Data: 2018-05-26 14:22:26
    Temat: ideabank padł
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Przerwa techniczna. Najpierw była do 12. Potem do 14. Teraz do 15.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2018-05-26 15:23:16
    Temat: Re: ideabank padł
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 May 2018 14:22:26 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Przerwa techniczna. Najpierw była do 12. Potem do 14. Teraz do 15.
    Przedłużona do 16. Zabezpieczają dane osobowe.

    WAM

  • 3. Data: 2018-05-26 16:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 15:23:16 +0200, WAM napisał(a):

    > Przedłużona do 16. Zabezpieczają dane osobowe.

    Juz do 18.

    Ale tydzien temu ... chyba BZWBK mial podobna obsuwe.

    Coraz szybsze komputery, a wszystko coraz wolniej dziala :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-05-27 11:23:11
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Coraz szybsze komputery, a wszystko coraz wolniej dziala :-)

    Taka ciekawostka ! Po wczorajszej przerwie zniknęła z ustawień
    użytkownika możliwość samodzielnego ustawienia limitów na przelewy
    wychodzące z banku. Boją się nagłego niekontrolowanego odpływu kasy? Ja
    np. nie pamiętam jaki miałem tam limit. Wiedziałem, że w razie czego
    moge go bez problemu zmienić.
    A moze ustawili wszystkim domyślnie na ZERO?
    Że pojadę Bieńkowską: ale jaja, ale jaja.....

  • 5. Data: 2018-05-27 11:56:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie widać nawet tego ustawionego limitu?
    Tytuł wątku mnie nastraszył wczoraj, choć w lion's trzymam już tylko 1k do bankomatu.
    Lion's wczoraj wieczorem działał - ale czy tam były limity - nie pamiętam. Przelew na
    10k łyknął - no, ale nie wczoraj czy dziś.
    Ostatnio db chciał mi "dla bezpieczeństwa" obniżyć do 10k dziennie - ale zostawiłem
    "no limit". A jakie były korowody, żeby to kiedyś ustawić...