  • 1. Data: 2018-05-21 00:43:55
    Temat: Paribas i dycha -- złożenie reklamacji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Reklamacje 21.05.2018 00:32:50

    Złożyłem via WWW reklamację następującej treści:

    ========

    17 maja br. pobrali Państwo ode mnie 10 złotych tytułem
    prowizji za wpłatę gotówkową na moje konto w oddziale
    Waszego banku.

    W trosce o dobrą współpracę (i mój dobry humor) proponuję
    Państwu wystornowanie tej opłaty a w przyszłości uprzedzanie
    Waszych klientów o istnieniu takiego kuriozum bezpośrednio
    przed taką transakcją.

    Propozycję podpieram następującymi argumentami:

    - Odwiedziłem Wasz oddział tylko dlatego, że moja
    matka miała problem z logowaniem do Waszego banku,
    przez co nie miała informacji ani o zadłużeniu swej
    karty kredytowej, ani o numerze konta tej karty,
    gdyż te informacje (wbrew ustnej obietnicy
    złożonej przy okazji zawierania umowy o kartę
    i potwierdzonej kilka tygodni później podczas
    rozmowy telefonicznej) nie zostały przekazane
    ani m@ilem, ani SMSem.

    Gdyby problemu z logowaniem nie było, nie odwiedziłbym
    Waszego oddziału, więc nie wpłaciłbym u was pieniędzy,
    które docelowo miały trafić jak najszybciej na moje
    konto w innym banku.

    Problem z logowaniem był spowodowany Waszym błędem,
    nie moim czy mojej matki, zatem zwrócenie opłaty
    mogłoby zostać potraktowane przez Was jako swoiste
    zadośćuczynienie za spowodowane przez Was problemy.

    - Tuż przed wpłatą moja matka była parokrotnie zachęcana
    przez Waszą pracowniczkę do otworzenia bezpłatnego konta,
    co sugerowało brak tego rodzaju opłat -- konto matki
    miało nie kosztować.

    - Matka była także zachęcona przez Waszą pracowniczkę do
    gotówkowej spłaty karty kredytowej -- mniemam teraz, że
    taka spłata także byłaby obciążona drakońską prowizją.

    - Gdybym był uprzedzony o istnieniu
    takiej opłaty w czasie składania dyspozycji,
    zrezygnowałbym. Pracowniczka wprawdzie podała
    mi do podpisania potwierdzenie, na którym jest
    informacja o prowizji, ale widziała, że mam
    problemy ze wzrokiem a literki na tym
    potwierdzeniu są raczej małe.

    - Tuż po uświadomieniu sobie o pobraniu opłaty (opłatę
    zobaczyłem w aplikacji mobilnej, zanim opuściłem
    oddział -- takie weryfikowanie poprawności wpłat
    stosuję na co dzień w innych bankach) spytałem
    o możliwość cofnięcia całej operacji (wpłaty
    gotówkowej i pobrania prowizji) ale usłyszałem,
    że takie odstąpienie od dyspozycji nie jest możliwe.

    - Taka prowizja jest wg mnie sprzeczna ze zdrowym
    rozsądkiem i z zasadami uczciwego życia.

    - Około godziny 19 tamtego dnia próbowałem zlecić
    przelew wpłaconych pieniędzy, ale niemal do
    samej północy mieli Państwo problemy techniczne
    uniemożliwiające mi logowanie, co mogę potwierdzić
    snapami.

    - Jestem Waszym klientem od wielu lat i chciałbym
    o Waszym banku zachować dobre zdanie, które według
    mnie jest warte więcej niż zwrócenie pobranej opłaty.
    Waszą stratą jest praca Waszej pracowniczki, moją
    (i mojej matki) stratą jest wizyta w Waszym oddziale.

    Z poważaniem, Leszek Ciszewski
    ========

    Oto zapis wiadomych transakcji:

    17.05.2018 INNE PROW/OPŁ CASH MANAGEMENT

    Wpłata własna/5T22WA SCWW1805170002MV
    6266-5T22WA-011 -10,00 PLN 925,00 PLN
    17.05.2018 WPŁATA GOTÓWKI

    CISZEWSKI LESZEK ,
    Wpłata własna 16001462
    SCWW1805170002MV 935,00 PLN 935,00 PLN

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 2. Data: 2018-06-08 01:20:01
    Temat: Re: Paribas i dycha -- złożenie reklamacji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pdstnh$qh6$...@n...news.atman.pl

    > Reklamacje 21.05.2018 00:32:50

    ===================================

    Odpowiedź na reklamację
    07.06.2018 15:26:35
    Reklamacja nr: 2018/23982-516712

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na reklamację z dnia 21.05.2018r. dziękuję za przekazane uwagi.

    Informuję, że po szczegółowym przeanalizowaniu sprawy, Bank podjął decyzję
    o uznaniu Pana reklamacji. Kwota prowizji pobrana w dniu 17.05.2018r. za
    wpłatę gotówki w Oddziale Banku BGŻ BNP Paribas S.A w wysokości 10,00 zł
    zostanie zwrócona na Pana Konto Osobiste w ciągu 7 dni od daty sporządzenia
    niniejszego pisma.

    Przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i
    konieczność interwencji.

    Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała zgodnie z Pana
    oczekiwaniami.

    Z poważaniem

    Anna Krzemińska
    Starszy Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
    Departament Operacji Transakcyjnych

    Sporządził:
    WARCHOŁ Agnieszka

    ===================================

    Prowizja została zwrócona 07 bm.

    ===================================

    07.06.2018
    PROWIZJA-WPŁATY GOTÓWKOWE

    Reklamacja nr 2018/23982 - zwrot prowizji za wpłatę gotówkową z dn.
    17.05.2018r.
    6266-5T22WA-011

    Odpisałem:

    Dziękuję za zwrócenie prowizji (reklamacja nr: 2018/23982-516712)
    i życzę wszystkiego dobrego.

    Przy okazji, aby nie mnożyć postów...

    Natomiast na koncie ojca w BZWBKKBSg powstał znów
    debet (04 grosze) powstały w efekcie naliczenia odsetek...