  • 1. Data: 2018-05-20 11:21:05
    Temat: mbank leży?
    Od: tmk__ <t...@h...com>

    Od rana nie da się zalogować bo "przerwa techniczna". Komuś działa?

  • 2. Data: 2018-05-20 11:49:20
    Temat: Re: mbank leży?
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 May 2018 11:21:05 +0200, tmk__ napisał(a):

    > Od rana nie da się zalogować bo "przerwa techniczna". Komuś działa?

    SOA#1 (zmieniony dizajn)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2018-05-21 06:56:48
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-20 o 11:49, Imka pisze:

    > SOA#1 (zmieniony dizajn)

    Zmienili i zepsuli.Teraz jest do kitu. Komu to przeszkadzało?
    Krasnal
    ______________

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 4. Data: 2018-05-21 11:32:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krasnal" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Zmienili i zepsuli.Teraz jest do kitu. Komu to przeszkadzało?

    maja ochote na kolejna nagrode, a widac glupio tak ktorys raz z rzedu
    nagradzac to samo :-)

    Spryciarze - tak robia te konkursy, ze nie mozna zaglosowac przeciw
    :-)

    komu przeszkadzalo
    https://www.mbank.pl/lp/serwis/

    J.

  • 5. Data: 2018-05-21 15:06:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zajrzyjcie sobie do limitów kart - 16 maja "uprościli", a przy okazji - np. mi -
    wyzerowali (debetówki MC mBąka oraz oranżady) lub ustawili na 500zł (debetówka visa
    mB) limity IO.

    Ale z drugiej strony można już "odzerować" limity wypłat dla naklejek (w oranżadzie
    również ilościowe, bo tam jeszcze ich nie zlikwidowali) - ciekawe, czy to naprawdę
    umożliwi wypłaty z bankomatu naklejką czy to tylko pic.

  • 6. Data: 2018-05-21 15:15:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-05-21 11:32, J.F. pisze:
> [...]
    > nagradzac to samo :-)
    >
    > Spryciarze - tak robia te konkursy, ze nie mozna zaglosowac przeciw :-)

    Geeez, białe pola na białym tle i tylko napisy czarne. Ech, co za
    popaprańce tam siedzą. Mogli zrobić szare pola boksów z opisem kont, tak
    jak jest w Rachunki > Szczegóły rachunku po lewej stronie. Z gorszego, w
    jeszcze gorsze.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2018-05-21 15:55:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Zajrzyjcie sobie do limitów kart - 16 maja "uprościli", a przy
    >okazji - np. mi - wyzerowali (debetówki MC mBąka oraz oranżady) lub
    >ustawili na 500zł (debetówka visa mB) limity IO.

    A wczesniej byly ?
    IMO - nigdy nie ustawialem, a 16-go nie chcial zaplacic allegro.

    J.

  • 8. Data: 2018-05-21 16:15:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-05-21 15:55, J.F. pisze:

    > A wczesniej byly ?
    > IMO - nigdy nie ustawialem, a 16-go nie chcial zaplacic allegro.

    Teraz wprowadzili takie coś -
    <https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-mobilna
    /funkcje-zaawansowane/bezpieczna-karta/>
    Jedna z niewielu zmian w mB na plus. Swoją drogą to dobrze, że
    napisałeś. Muszę sprawdzić limity skoro sami z siebie coś pozmieniali.
    Żeby się później nie zdziwić podczas zakupów w sklepie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2018-05-21 16:24:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >popaprańce tam siedzą. Mogli zrobić szare pola boksów z opisem kont,
    >tak jak jest w Rachunki > Szczegóły rachunku po lewej stronie. Z

    Cos tam chyba narzekano, ze roznice sa niewielkie i nie wszyscy widza,
    to teraz jest "high contrast".

    J.

  • 10. Data: 2018-05-21 17:32:06
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 21.05.2018 o 15:55, J.F. pisze:

    > A wczesniej byly ?

    Były tylko limity bezgotówkowe i gotówkowe - osobnego na IOTO nie było.
    Mi tez ustawili na zero (kredytówka).

    --
    Alf/red/