  • 11. Data: 2009-11-12 10:24:28
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Zastanowiłem się, jestem na TAK.

    1) Sam mam poważne opory przed zakładaniem wątków politycznych, a tak -
    często dostaję wspaniałe alibi w postaci tendencyjnych politycznie postów, a
    także wniosków nie związaych z cytatami za pośrednictwem logicznego
    myślenia:)

    2) Ponieważ inni użytkownicy grupy, w tym 'zasłuzeni' historycznie i
    merytorycznie, a takze masa debili i klakierów nadal będzie mogła robić
    takie wrzuty, to dlaczego JO by nie miał? za czymś takim nie głosuję.

  • 12. Data: 2009-11-12 10:38:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Głosy typu "TAK, ale..." lub "NIE , chyba, że..." policzę jako TAK i NIE
    > odpowiednio.

    Ja jestem na NIE. Pamiętam jeszcze usenet sprzed 10 lat. I kiedyś tego nie
    było. Zdarzały się trolle, jedne głupsze inne subtelniejsze, ale każdy
    traktował jako efekt uboczny wolności słowa. Niestety te dawne trolle
    wyginęły, a zastąpiły ich trolle polityczne. I niestety zrobiły one taki
    bajzel, że wielu grup już się nie da czytać. Ot taki pręgierz - stał się
    kopią pl.soc.polityka. Większość wartościowych ludzi grupę opuściła. Przez
    to usenet umiera. Nie wiem dlaczego akurat przodują w tym trolle
    propisowskie, ale może to efekt frustracji bycia w opozycji. Za rządów PiS
    bywały wysoki trolli opozycyjnych, ale nigdy na taką skalę. To co się
    dzieje teraz przeraża ludzi, którzy pamiętają dawny usenet. Niestety na
    wszelkich forach panuje terror moderatorów, więc powoli polityczne trolle
    odbierają nam ostatnie medium umożliwiające wolną i nieskrępowaną wymianę
    poglądów jakim był usenet. Agitacja polityczna staje się gwoździem do
    trumny grup dyskusyjnych, gdyż w zalewie dziesiątek politycznych wątków
    giną wątki w temacie grupy. W tej chwili tutaj i tak jest nieźle, bo nikt
    nie próbuje w wątkach politycznych dyskutować. Niestety wkrótce przekonacie
    się jak to wyglądało na innych grupach. Przyjdą tu dziesiątki trolli
    podłączających się pod wątki polityczne i obrzucających się wyzwiskami.
    Nikt nie da rady tego odfiltrować, a jeden post tematyczny zginie wśród
    setek postów bluzgów i pomyj. Dlatego ja jestem za radykalnymi
    rozwiązaniami.

  • 13. Data: 2009-11-12 10:45:23
    Temat: Nie!!!
    Od: k...@o...pl

    Nie!!!

  • 14. Data: 2009-11-12 10:55:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hdgojp$omp$1@news.onet.pl...
    > rozwiązaniami.

    Odmawiam udziału w głosowaniu :)

    --
    marfi

  • 15. Data: 2009-11-12 11:03:05
    Temat: Re: glosowanie: NIE
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    głos na NIE

    pierwotnie zamierzałem zagłosować na tak, gdyż cenię
    Twoj wkład w grupę - gdy piszesz NA_ _TEMAT_. Jednak
    po namyśle uznałem iż permanentne zaśmiecanie grupy
    przeważa (jest bardziej szkodliwe) nad sporadycznie
    zamieszczanymi wartościowymi wiadomościami. Tak samo
    bym zareagował gdybyś pisał np. o migracjach słoni w
    afryce lub liczebności muszek owocówek.
    "Nie na temat" jest "nie na temat", wprowadza chaos.
    Koniec, kropka.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 16. Data: 2009-11-12 11:21:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    TAK - wolność słowa
    TAK - za Sakiewkę
    TAK - za staż :)
    TAK - czasami dużo osób bierze aktywny udział w spornych wątkach

    NIE - za pytanie w ankiecie - nie chodzi o to 'czy pisać?', tylko o
    ilość i formułę
    NIE - za śmietnik na grupie
    NIE - polityka nie jest głównym zagadnieniem tej grupy
    NIE - za absurdalną stronniczość postów
    NIE - wybory prezydenckie 2010, dając autoryzację dla spornych wątków
    zobaczymy śmietnik^3

    Jeżeli ankieta jest czarno-biała (bez stopni szarości) podsumowując
    jestem na NIE.

  • 17. Data: 2009-11-12 11:27:32
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    NIE

  • 18. Data: 2009-11-12 11:38:06
    Od: x <l...@p...fm>

    > Mimo swojej inteligencji wyglada jakbys wpadl w natrectwo albo jeszcze gorzej.

    Na tak postawione pytanie:

    Nie.

  • 19. Data: 2009-11-12 12:14:57
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Nie!!!

  • 20. Data: 2009-11-12 12:26:52
    Od: " marq111" <m...@N...gazeta.pl>

    Jestem za wolnością słowa,aż do bólu,a poza tym polityka,giełda i kapitał to
    tożsamość ,przynajmniej dla mnie ,nie mam nic przeciwko "oszołomom
    poglądowym",jeżeli nie rzucają wulgaryzmami na innych ,jak np.niejaki
    fatso,endriu itp/do siebie mogą klnąć ile chcą :)/ niech moc będzie z Tobą
    Olszewski ,tylko mniej się kompromituj..ale z drugiej strony to na korzyść
    tych co na PiS nie głosują ..tralala