  • 91. Data: 2009-11-13 10:54:19
    Temat: Re: glosowanie zmiana
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hdjdvd$bak$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Co więcej głosowanie nad #1 to jakaś aberracja, nad #2 bezcolwe bo tylko
    > deklaratywne.
    > No ale dałem się wciągnąć, moja wina, moja wina...

    *bezcelowe

  • 92. Data: 2009-11-13 10:56:41
    Temat: Re: glosowanie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:
> [...]
    > to rygorystycznie wymagasz tego od innych. Brak obiektywizmu i równego
    > dystansu to Twoje główne zarzutu w stosunku do innych. Widać imponuje Ci
    > Kali z "W pustyni i w puszczy" A wyników nie licz. Zrób jak chcesz. Pisz
    > albo nie pisz. Nie ma żadnej egzekutywy na Twoje zobowiązanie. Już raz
    > pisałeś, że nie będziesz pisał o polityce i zajmiesz się sakiewką.
    > Wytrzymałeś trzy dni. Teraz przyłożę do Ciebie Twoje slogany. Twoje
    > obietnice to czysty PR, nic z tego co obiecujesz nie dotrzymujesz. Widać
    > jesteś taki sam gnojek jak te dupki z PO.

    Choćbyś nie wiem co nieprawdziwego i głupiego tu nie napisał, to i tak
    nie uda Ci się mnie sprowokować.

  • 93. Data: 2009-11-13 11:00:22
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > nie widzę mozliwości głosować róznocześnie nad tym czy masz pisać na grupie
    > i nad tym czy jestem za nagminnym łamaniem netykiety.

    NO !!!

  • 94. Data: 2009-11-13 11:01:58
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > Jerzy, bo my naprawdę nie chcemy byś przepadł w głosowaniu he he...
    > dlatego
    > będziemy tak długo pisac w tym wątku aż go zatkamy... apeluję do
    > wszystkich
    > sympatyków Jerzego, także do tych którzy go lubią inaczej... piszcie jak
    > najwięcej w tym wątku aż go zatkamy... nie może byc tak że o tym czy na
    > grupę
    > ma pisac człowiek który te grupę budował będzie decydowac jakieś
    > idiotyczne
    > głowowanie... panowie, do roboty, zatykamy wątek :))) ...

    Pisac kazdy moze troche lepiej lub gorzej, ale nie o to chodzi...
    Nazwa grupy jasno wskazuje temat dyskusji i jakiekolwiek zaslugi nie
    usprawiedliwiaja łamania ogolnie przyjetych zasad. Gdyby kazdy chcial
    wypisywac co chce, to mielibysmy watki nie tylko polityczne, ale takze
    ogrodnicze, kolka zywego rozanca, czy porady szydelkowania.
    To jak modlimy się na forum o zyski?:)

  • 95. Data: 2009-11-13 11:08:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Choćbyś nie wiem co nieprawdziwego i głupiego tu nie napisał, to i tak
    > nie uda Ci się mnie sprowokować.

    Nie mam zamiaru Cie prowokować. Bo do czego? Chciałem pokazać Ci lustro.
    Przynajmniej ja Ciebie tak odbieram. Jako nieobiektywnego nachała. Z tego co
    widzę nie ja jeden. Takie moje zdanie o Tobie nie upoważnia mnie do
    odbierania Ci Twoich wolności tym bardziej, że mogę Cię łatwo wyłączyć. Mnie
    swoim postępowaniem żadnej szkody nie przynosisz.

  • 96. Data: 2009-11-13 11:11:14
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    > Proszę o proste :

    NIE

    slawekk

    4603 (20091113) __________

  • 97. Data: 2009-11-13 11:28:00
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > ma pisac człowiek który te grupę budował będzie decydowac jakieś idiotyczne
    > głowowanie... panowie, do roboty, zatykamy wątek :))) ...

    Viper, ja nie wątpię w szczerość Twoich intencji, ale zrozum i moje.

    Ja zupełnie szczerze i bez żadnych podtekstów nie widzę najmniejszego
    sensu aktywnego uczestniczenia w grupie dyskusyjnej, w której większość
    członków odczuwałoby jako dyskomfort moje wypowiedzi.

    Według mojego rozumienia tematu tej grupy nie napisałem nigdy -
    podkreślam - nigdy niczego co nie miałoby bezpośredniego lub pośredniego
    związku z jej tematem. Jeżeli takie rozumienie sprawy jest na grupie tak
    egzotyczne, ze przegram to głosowanie na co wszystko wskazuje, to w
    konsekwencji postąpię w myśl znanej zasady "nie będę się kopał z
    koniem". Nie należę do ludzi, którzy chcieli by na siłę uszczęśliwiać
    innych.

    To, co od 15 lat pisałem , to pisałem zawsze ze szczerym przekonaniem,
    że milcząca większość to akceptuje, a wątki typu "Olszewski to kretyn"
    są marginesem. Jeżeli rzeczywistość jest inna, to byłem w błędzie i to
    uznam jako fakt, tak , jak uznaje za fakt to, że dawniej elita chcąc
    zabłysnąć erudycją cytowała wielką literaturę, a dziś powołuje się na
    Jolę Rutowicz z Wielkiego Brata (jak znany polityk PO w Komisji
    Śledczej). Każda epoka ma swoich idoli. Widać należę jeszcze o tej
    poprzedniej, a poseł S. Karpiniuk będzie pewnie za jakiś czas pełnił
    najpoważniejsze urzędy w moim Kraju, ze wszystkimi szkodami, jakie z
    tego niechybnie wynikną.

  • 98. Data: 2009-11-13 11:29:58
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    > podkreślam - nigdy niczego co nie miałoby bezpośredniego lub pośredniego
    > związku z jej tematem. Jeżeli takie rozumienie sprawy jest na grupie tak

    ---Cytat---
    Amerykańska i europejska agencja kosmiczna podpisały w Waszyngtonie list
    intencyjny o wspólnym programie podboju Marsa. Ze strony amerykańskiej
    sygnatariuszem dokumentu był administrator NASA Charles Bolden, w
    imieniu ESA podpis złożył dyrekor generalny Jean-Jacques Dordain
    ---Koniec---

    nie będę zbyt mocno szukał bo olewam, ale chocby na tej zasadzie to wszystko
    jest związane z tematem kazdej dowolnej grupy, w tym ta fotka na przykład:

    http://plfoto.com/1994012/zdjecie.html

  • 99. Data: 2009-11-13 11:36:31
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    >
    > nie będę zbyt mocno szukał bo olewam, ale chocby na tej zasadzie to
    > wszystko jest związane z tematem kazdej dowolnej grupy, w tym ta fotka

    Skippy. Nie prowokuj mnie, bo nie dam się sprowokować.

  • 100. Data: 2009-11-13 12:27:51
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > konsekwencji postąpię w myśl znanej zasady "nie będę się kopał z
    > koniem". Nie należę do ludzi, którzy chcieli by na siłę uszczęśliwiać

    wszystko pięknie... ale logika twojego postępowania mnie zadziwia... masz
    poglądy polityczne jakie masz... ja na przykłąd mam inne ale co z tego...
    bardzo źle by było gdybyśmy mieli takie same.. ja pomijam temat trolowania na
    grupie co mi się bardzo nie podoba... ale chodzi mi o logikę tego głosowania...
    twoje poglądy są w mniejszości, nie wnikam czy są niesłuszne czy słuszne... ale
    są w mniejszości... a ty chcesz by zwolennicy platformersów głosowali za
    tobą... wiemy dobrze że gdybyś trolował w drugą stronę, to wynik głosowania
    byłby inny... niestety paru zawziętych i mściwych gości wykopało głęboki rów w
    poprzek kraju i nijak się go zasypac nie da na razie... i ten rów będzie
    oddziaływał na wszystko co nas otacza, także na naszą grupę... dlatego możesz
    przegrac to głosowanie nie przez to co piszesz, tylko przez ten rów... tak jest
    i nie ma co się czarowac że jest inaczej... więc właśnie to co robisz to jest
    klasyczne kopanie się z koniem, pewna forma masochizmu...