  • 1. Data: 2009-11-11 09:41:24
    Temat: Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba
    Od: fatso <f...@n...com>

    $115.50 gdy te slowa pisze.
    Zdziwi was pewnie, ze mimo entuzjazmu dla zlota nie mam juz ani jednej
    plytki tego metalu,
    sprzedalem ostatnia falszowana chyba Swinke i szwajcarskiego franka.
    Mam za to jeden promil kopalni zlota w Irlandii, Galantas sie nazywa.
    Wydziera spod ziemi 1 tys uncji zlota miesiecznie czyli wiecej niz go
    uzyskuje KGHM
    przy elektrolizie miedzi. Galanteria zlota od Galantas sprzedaje sie w
    USA lokalnym
    Ajryszom a ze jest ich tam 40-70 milionow to i byznes powinien byc
    dobry z celtyckimi
    krzyzykami do 1 Komunii itp. Galantas jest do nabycia na roznych
    gieldach ale w Toronto
    najlepiej bo tam nie trzeba placic zadnych kurewskich podatkow Krolowej.
    Dobry makler w Polsce powinien byc w stanie kupic wam na TSX moj GAL po ok.
    6.5 centa kanadyjskiego za sztuke.
    $1 USA=$Can 0.95

    fatso

  • 2. Data: 2009-11-11 13:26:23
    Temat: Re: Uwaga! Zloto sie wylamuje chyba
    Od: fatso <f...@n...com>

    facet wlasnie wyliczyl ze wartosc zlota pod ziemia jakie ma w Irlandii
    Galantas wzrosla w ciagu 24 godzin
    o cale Ł10M. Jest to o 50% wyzej niz cala kapitalizacja spolki. A co na
    to cena GAL na LSE?
    Ani drgnela! To moze KGHM powinien ich wykupic i zaczac sprowadzac do
    Polski te bloto ze zlotem
    do rafinacji u siebie?

  • 3. Data: 2009-11-11 19:26:18
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Czemu pogoniles zloto? Ja od jakiegos czasu czailem sie z zakupem, ale cena
    zrobila juz taka hiperbole (na swieczkach tygodniowych i miesiecznych), ze
    przeszla mi chec kupowania.

    V.

  • 4. Data: 2009-11-11 22:41:41
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:
    > Czemu pogoniles zloto? Ja od jakiegos czasu czailem sie z zakupem, ale
    > cena zrobila juz taka hiperbole (na swieczkach tygodniowych i
    > miesiecznych), ze przeszla mi chec kupowania.
    >
    > V.

    virusek, dzisiaj widzialem wlasnie hiperbole zlota na wykresie.
    Facet demonstruje tam ze swoje apogeum ta hiperbola ma rzekomo osiagnac
    okolo 5 tys $.
    -masz jeszcze czas na zakupy jesli planujesz kupowac u szczytu.

  • 5. Data: 2009-11-11 22:54:42
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > okolo 5 tys $.
    > -masz jeszcze czas na zakupy jesli planujesz kupowac u szczytu.

    Fatso, pierdol wszelkie hiperbole,
    szanuje cie za to ze masz zapas sreberek, ale zesrałes\
    się ze złotem w blaszkach, nadrabiaj poki czas,
    akcje to w naszym wieku juz zabawa dziadka z wnuczkiem,
    mozna ale po co ?

  • 6. Data: 2009-11-11 23:09:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    a...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > się ze złotem w blaszkach, nadrabiaj poki czas,
    > akcje to w naszym wieku juz zabawa dziadka z wnuczkiem,

    Moim zdaniem lepiej inwestowac w srebro a ludzie w Polsce mogliby pomyslec
    o kupowaniu sztab miedzi na tony.

  • 7. Data: 2009-11-11 23:18:49
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Moim zdaniem lepiej inwestowac w srebro a ludzie w Polsce mogliby pomyslec
    > o kupowaniu sztab miedzi na tony.

    Co cie to chuj obchodzi, nie przesadzaj,
    czy srebro, czy złoto, chodzi tylko o to...
    by szczesliwym być...
    Prawda?