  • 1. Data: 2009-11-11 00:18:12
    Temat: Gra na FW20 demo
    Od: z/svc <z/svc@>

  • 2. Data: 2009-11-11 06:38:26
    Temat: Re: Gra na FW20 demo
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2009-11-11 10:12:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    > albo nawet TPSA kontrakty.........
    > Demo nic Ci nie da.......
    > na demo mozesz zarabiac ....
    > wejdziesz z prawdziwą kasą
    > i nagle dojdzie psycha.
    > Radze grac za kase albo wcale.......
    >

    > pzdr
    > Dars

    A ja radzę nie grać w ogóle. Tylko nauczyć się handlować i zarabiać na
    handlu. Do gry to sobie ściągnij Tetris. Dobry do grania jest Wiedźmin. Tam
    masz 3 życia.

  • 4. Data: 2009-11-11 12:40:29
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 11 Nov 2009 11:12:58 +0100, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A ja radzę nie grać w ogóle. Tylko nauczyć się handlować i zarabiać na
    >handlu. Do gry to sobie ściągnij Tetris. Dobry do grania jest Wiedźmin. Tam
    >masz 3 życia.

    Dzięki Panowie, jesteście niezawodni.

    P.S. Nie mówię, że nie macie racji.
    P.P.S. Ale moje pytanie dalej zostaje otwarte.

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2009-11-11 15:52:19
    Od: dejf <d...@a...pl>

    z/svc zapodaje z wywrotki:

    > Dzięki Panowie, jesteście niezawodni.
    >
    > P.S. Nie mówię, że nie macie racji.
    > P.P.S. Ale moje pytanie dalej zostaje otwarte.

    Jak juz musisz grac demo to trudno.
    Przychodzi mi do glowy tylko xtb. Tam maja taki instrument w20pln.
    Chodzi on tak samo jak fw20 tylko wszystkie kwotowania sa przesuniete o
    1 punkt w dol (a moze w gore :) Spread to 3pkt (czyli dosc duzo).

    --
    Nic tak nie plami jak atrament.

  • 6. Data: 2009-11-11 15:58:15
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    z/svc <z/svc@> napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Dzie można pograć na FW20 demo?

    Nasz konkurs FUTRA jest jak najbardziej demo. Zapraszamy

    kc

  • 7. Data: 2009-11-11 17:38:31
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dejf" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak juz musisz grac demo to trudno.
    > Przychodzi mi do glowy tylko xtb. Tam maja taki instrument w20pln.

    W wersji demo nie ma tego instrumentu;(

    Tomek

  • 8. Data: 2009-11-12 09:09:52
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Dzie można pograć na FW20 demo?

    Kiedys byla jakas stronka, gdzie mozna bylo sie bawic na FW20. Niestety
    adresu juz nie pamietam. O ile mnie pamiec nie myli to byla domena "pl" lub
    "com.pl" i w nazwie domeny bylo "futures". Mozna poprobowac cos poszukac w
    Google.

    Ktos juz pisal o demo XTB, ale faktycznie nie ma tam FW20. Jest natomiast w
    Admiral Markets. Plus to taki, ze tam demo nie jest ograniczone do miesiaca
    jak w XTB. Pewien minus to dosc wysoki spread (4 punkty) i kwotowania
    podawane z dokladnoscia do 0.5 punkta.

    Ktorys z foreksowych brokerow ma tez instrument bazujacy na FW20, gdzie
    wartosc minimalna transakcji to 1/10 kontraktu. Mozna wiec bez duzego ryzyka
    grac na koncie realnym. Niestety nie pamietam ktory to broker, ale mozna
    sobie sprobowac poszukac.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2009-11-12 09:22:00
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    DJ pisze:

> [...]
    > grac na koncie realnym. Niestety nie pamietam ktory to broker, ale mozna

    Od 2 lat jest , jako dodatkowa zabawka , w ogólnie dostępnym programie
    "Masakra".

  • 10. Data: 2009-11-12 09:24:28
    Od: k...@p...onet.pl

    witam
    mozesz tez pograc na Bankierze; tam nawet za wygrane jest wyznaczona kasa-
    niewielka ale zawsze-kiedys bylo 300 zl, nawet pare razy cos wygralem ale kasy
    nigdy nie znalezli u siebie by zaplacic mi za wygrane, ale to folklor
    Bankiera. Zaczalem grac w realu:-)

    kto wie czy nadal Im nie wstyd i moze nie sa juz tak biedni:-) i moze
    respektuja swoj regulamin.

    kroovka