    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: glosowanie
    Date: Thu, 12 Nov 2009 09:49:11 +0100

    Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.

    Ponieważ znany jestem z tego, że zawsze szanowałem wolę większości
    wyrażoną w demokratyczny sposób, zatem proszę bardzo. To akurat jest
    kwestia , która może być tak rozstrzygana. Ostatnią rzeczą , jaką bym
    chciał robić , byłoby pisanie na grupie, o której bym wiedział, że
    milcząca większość sobie tego nie życzy.

    Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    Proszę o proste :

    TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)
    NIE (to znaczy - nie chcę by się dalej pojawiały)

    Pod tym wątkiem "glosowanie".

    Jeżeli głosów na NIE będzie choć o jeden więcej niż tych na TAK, to znikam.

    Głosy typu "TAK, ale..." lub "NIE , chyba, że..." policzę jako TAK i NIE
    odpowiednio.

    Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako
    głos na TAK.