  • 1. Data: 2004-05-21 09:54:58
    Temat: city phone :(
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    Majac konto w CitiBanku obciazaja cieco miesiac za usluge City Phone :(
    bardzo mi sie to nie podoba.
    Czy komus udalosie z tego zrezygnowac ?
    Pani w "okienku " mowi ze usluga ta jest polaczona z kontem osobistym - to
    czemu nie wliczaja jej do oplaty za konto. Nie chodzi mi tu o kwote ale o
    zasade jawnosci oplat.

  • 2. Data: 2004-05-21 13:17:34
    Temat: Re: city phone :(
    Od: dziabdzioch <d...@g...pl>

    Marcous wrote:
> [...]
    > czemu nie wliczaja jej do oplaty za konto. Nie chodzi mi tu o kwote ale o

    Usilowalem wlasnie ostatnio z Citiphone zrezygnowac i dowiedzialem sie,
    ze jest to mozliwe jesli zrezygnuje sie rowniez z Citicard. Niestety, na
    nic sie zdalo tlumaczenie, ze nie ma o tym mowy w regulaminie Citikonta...
    Oplata za Citiphone jest wiec niczym innym jak ukryta oplata za Citicard.
    Za takie praktyki konto nadaje sie do natychmiastowego zamkniecia a caly
    bank do olania...

    Dziabdzioch

  • 3. Data: 2004-05-21 13:41:28
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > Za takie praktyki konto nadaje sie do natychmiastowego zamkniecia a caly

    Można też pisemko do UOKIK. Jest to przykład niedozwolonej sprzedaży
    wiązanej.

  • 4. Data: 2004-05-21 17:00:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    rsa127 wrote:

    > Można też pisemko do UOKIK. Jest to przykład niedozwolonej sprzedaży
    > wiązanej.

    najlatwiej zrobic to co wielu z pbb - zaglosowac nogami, czyli podziekować
    citi za usługi :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-05-21 19:44:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > najlatwiej zrobic to co wielu z pbb - zaglosowac nogami, czyli podziekować
    > citi za usługi :-)

    Nawet ja, ktory tyle lat byl ich wiernym klientem na poczatku lipca sie od
    nich wynosze :D

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-05-21 19:48:04
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Nawet ja, ktory tyle lat byl ich wiernym klientem na poczatku lipca sie od
    > nich wynosze :D

    No nie !!!!!!! Jestem pod wrażeniem ;))) -myślałem że to nigdy nie nastąpi ;D
    Swoją drogą jest chyba "coś" ;) na rzeczy skoro nawet PJO uciekł z citi ;D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 7. Data: 2004-05-22 08:43:26
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > No nie !!!!!!! Jestem pod wrażeniem ;))) -myślałem że to nigdy nie nastąpi ;D
    > Swoją drogą jest chyba "coś" ;) na rzeczy skoro nawet PJO uciekł z citi ;D

    Przeginaja ostatnio - robia sie strasznei sformalizowanie i "spapierkowani" -
    to juz nie to co kiedys kiedy mozna bylo zalatwiac wiele spraw bez zbednych
    formalnosci.

    No wiec bedzie "Asta lavista, Baby" :D

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-05-22 09:53:55
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
    > to juz nie to co kiedys kiedy mozna bylo zalatwiac wiele spraw bez zbednych

    A gdzie się przenosisz ? :->>

    --
    W.

  • 9. Data: 2004-05-22 10:15:06
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > A gdzie się przenosisz ? :->>

    Ostatnio jestem minimalista i pozostaje:

    - mBank - bankomaty, skarbonka & fundusze
    - inteligo - bankomaty, skarbonka & fundusze
    - ING BSK - poniekad z obowiazku :-) ale też karta Maestro - siec bankomatow
    ING i Eurnety z 1 PLN

    Wychodzi mi wiec super pokrycie bankomatowe - ING, Euronet, PKO BP, BZWBK

    I KK

    - Citi
    - BPH (tu choc droga, to z sentymentu bo karta mojej uczelni :D)

    Ostatnio pozegnalem sie z kontem i AmExem w Mille i wkrotce z kontem w Citi :-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-05-22 10:48:50
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Ostatnio jestem minimalista

    ;-)))

    > i pozostaje:
    > - mBank - bankomaty, skarbonka & fundusze
    > - inteligo - bankomaty, skarbonka & fundusze

    w inteligo - IMO warto mieć debet.... szczególnie jak to konto ma byc do
    bankomatow ;)

    > - ING BSK - poniekad z obowiazku :-) ale też karta Maestro - siec bankomatow
    > ING i Eurnety z 1 PLN

    I to jest główne ?

    > Ostatnio pozegnalem sie z kontem i AmExem w Mille i wkrotce z kontem w Citi
    :-)

    ;-)))

    --
    W.